جام جهانی قطر 2022؛

اقدام جنجالی ستاره آرژانتین مقابل هلندی‌ها | دیه‌گو مارادونا ما را از بهشت می‌بیند

رد پای کاپیتان تیم ملی آرژانتین نیز در بازی چنجالی با هلند دیده شد.«لیونل مسی» ستاره تیم ملی آرژانتین نیز پس از به ثمر رساندن گل دوم تیمش، به سمت نیمکت هلند رفت و شادی پس از گل خود را در مقابل دیدگان مربیان و بازیکنان ین تیم انجام داد و پس از بازی نیز با «لوئیز فن‌خال» سرمربی هلند درگیری لفظی پیدا کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، تیم ملی آرژانتین شب گذشته و در دیداری که بارها به خشونت کشیده شد، موفق شد پس از تساوی دو بر دو مقابل هلند، در ضربات پنالتی این تیم را شکست دهد.

«لیونل مسی» ستاره تیم ملی آرژانتین نیز پس از به ثمر رساندن گل دوم تیمش، به سمت نیمکت هلند رفت و شادی پس از گل خود را در مقابل دیدگان مربیان و بازیکنان ین تیم انجام داد و پس از بازی نیز با «لوئیز فن‌خال» سرمربی هلند درگیری لفظی پیدا کرد.

مسی درباره این حرکات جنجالی‌اش گفت: من از صحبت‌ها فن‌خال قبل از بازی احساس بی‌احترامی کردم. بعضی از بازیکنان هلند هم در طول بازی خیلی حرف می‌زدند. فن‌خال فخرفروشی می‌کند که فوتبال خوبی بازی می‌کند در حالی که فقط زیر توپ می‌زند. ما مستحق صعود به دور بعد بودیم و این اتفاقی است که افتاد.

مسی گفت: دیه‌گو مارادونا ما را از بهشت می‌بیند. او ما را به جلو سوق می‌دهد و واقعاً امیدوارم که این راه تا پایان باقی بماند.

سرمربی هلند پیش از بازی گفته بود آرژانتین وقتی توپ را در اختیار ندارد، به تیمش نمی‌تواند کمک کند.

آرژانتین پس از گذر از سد هلند؛ در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف کرواسی می‌رود.

Share