فرماندار رضوانشهر در جلسه شورای اداری؛

۱۳ آبان امسال باید باشکوه تر برگزار شود | افراد فریب خورده در ناآرامی‌های شبانه شرکت می کنند

فرماندار رضوانشهر با بیان اینکه فضای مجازی در کنار فرصت‌ها، تیغ دولبه‌ای است که دشمنان برای تحریف دستاوردهای انقلاب اسلامی استفاده می‌کنند، افزود: دشمن امروز تمام سعی و تلاش خود را برای نا آرامی و اغتشاشات داخلی بکار بسته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سید نادر صفوی میرمحله در جلسه شورای اداری شهرستان رضوانشهر در جمع مسئولین ضمن محکوم کردن وقوع حادثه تلخ و تأسف‌بار شهادت جمعی از مردم عزیز و بی‌دفاع به دست تروریست‌های کوردل در حرم مطهر شاهچراغ، را به ملت شریف ایران و تمامی خانواده‌های معزز این شهدای والا مقام تسلیت گفت و از درگاه الهی آرزوی سلامتی و شفای عاجل برای مجروحان این حادثه داشتند و افزود: این حرکت ناجوانمردانه بار دیگر قساوت، خباثت، عجز و ناتوانی دشمنان ملت ایران را نشان داد.

فرماندار رضوانشهر با اشاره به در پیش بودن ۱۳ آبان (روز ملی مبارزه با استکبارجهانی) گفت: روز ۱۳ آبان، سه مناسبت مهم را در خود دارد؛ تبعید امام (ره) به ترکیه در سال ۱۳۴۳، به خاک و خون کشیده شدن دانش‌آموزان در سال ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی در سال ۱۳۵۸ و هر سال ملت استکبارستیز انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام می‌کنند.

وی با بیان اینکه یوم‌الله ۱۳ آبان امسال فرصت مناسبی برای جوانان و مردم انقلابی ایران در دفاع از ارزش‌های ملی و انقلابی است، افزود: یوم الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی از ارزش‌های بنیادین ماست و از رویکردهای اساسی انقلاب مبارزه با استبداد و استکبار و در رأس آنها آمریکا است، لذا بزرگداشت ۱۳ آبان امسال باید با سال‌های گذشته متفاوت باشد؛ زیرا استکبار جهانی در فتنه‌ای دیگر شکست خورده و از اینکه بتواند بخشی از جامعه را در برابر نظام قرار بدهد؛ موفق نبوده است.

نماینده عالی دولت در رضوانشهر گفت: آمریکا که نماد استکبار جهانی است، امروز در مقابل نظام و ملت ما قرار گرفته و در یک جنگ تمام عیار رسانه‌ای، امنیتی و سیاسی منتظر ایجاد فتنه و آشوب و حمایت از اغتشاشات و تضعیف ایران است و ما باید با تبیین صحیح وقایع به ویژه برای جوانان و آگاهی‌بخشی به آنان در فرصت‌های پیش رو، توطئه‌های دشمن را خنثی کنیم.

فرماندار رضوانشهر با بیان اینکه فضای مجازی در کنار فرصت‌ها، تیغ دولبه‌ای است که دشمنان برای تحریف دستاوردهای انقلاب اسلامی استفاده می‌کنند، افزود: دشمن امروز تمام سعی و تلاش خود را برای نا آرامی و اغتشاشات داخلی بکار بسته است و افراد فریب خورده هم بدون اطلاع از عواقب موضوع در ناآرامی‌های شبانه شرکت می کنند.

سید نادر صفوی تاکید کرد: بر اساس دستورالعمل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یوم الله ۱۳ آبان (روز ملی مبارزه با استکبار جهانی) همه باید مشارکت لازم در هرچه باشکوه تر برگزار نمودن راهپیمایی سیزدهم آبان روز جمعه داشته باشند.

فرماندار رضوانشهر با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در این حوادث اخیر که فرمودند؛ بیش از همه به سازمان انتظامی کشور ظلم شد، به بسیج ظلم شد، به ملت ایران ظلم شد. البته ملت در این حادثه هم مثل حوادث دیگر قوی ظاهر شد، تصریح کرد: امنیت امروز ایران متکی به لطف الهی و به پشتیبانی ولی‌عصر ارواحنا فداه، و ایستادگی مردم و نیروهای مسلح است و باید ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی برای جوانان به منظور خنثی کردن دسیسه‌های دشمنان تبیین شود.

وی با بیان اینکه کار و تلاش مضاعف مسئولان در حوزه مسئولیتی خود، بهترین راه مقابله با دشمنی است، افزود: امروز دشمن تلاش می‌کند فعالیت مراکز علمی و پژوهشی و فضای تولید و خدمت به مردم با وقفه و مانع روبرو شود و روند پیشرفت کشور را متوقف سازد، بنابراین وظیفه همه دستگاه‌ها و نهادها همکاری و تعامل در جهت اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های دولت و ناکام گذاشتن دشمنان در رسیدن به اهدافشان است.

فرماندار رضوانشهر با اشاره به سفر ریاست محترم جمهوری و اعضای هیئت دولت به گیلان گفت: ۳۲ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پروژه فیبر نوری طرح USO به طول ۱۰۲ کیلومتر در این شهرستان مصوب شد که این رقم تخصیص یافت و حدود ۱۷ روستا از مزایای این پروژه و شبکه ارتباطی مناسب برخوردار خواهند شد، که یکی از خدمات دولت مردمی به این شهرستان است.

رئیس شورای اداری رضوانشهر تاکید کرد: طبق دستورات ریاست محترم جمهوری، مهمترین ماموریت مدیران دستگاه های اجرایی در دولت سیزدهم خدمت به مردم و رفع محرومیت می باشد.

صفوی با اشاره به اقدامات و تلاش‌های گره‌گشا و امیدآفرین بسیاری که در کشور انجام شده و می‌شود، گفت: اطلاع‌رسانی هنرمندانه از این اقدامات موجب اعتماد و امید مردم به آینده کشور می شود، لذا مدیران دستگاه ها در تبیین این دستاوردها و اقدامات امیدآفرین برای مردم و افکارعمومی با استفاده از ظرفیت رسانه ها و … اقدام نمایند.

نماینده عالی دولت در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت بازار، کنترل بازار را از مهمترین وظایف دستگاه‌های ذیربط دانسته و تاکید کرد: با تشدید نظارتها جلوی اجحاف به حقوق شهروندی گرفته شود و از بروز هر گونه تخلف در روند عرضه و توزیع کالا در بازار پیشگیری و همچنین از سوی متولیان امر اقدامات تنظیم بازار به مردم اعلام گردد.

فرماندار رضوانشهر تاکید کرد: به هیچ وجه پذیرفتنی نیست که حتی در مواردی نادر غذای ناسالم و بی کیفیت به مردم ارایه شود و در این زمینه باید نظارتهای بهداشتی و تعزیراتی بیش از پیش تداوم یابد.

نماینده عالی دولت در رضوانشهر با اشاره به پروژه های عمرانی شهرستان گفت: مدیران دستگاه های اجرایی نسبت به پیگیری جدی و تعیین تکلیف پروژه های عمرانی نیمه تمام شهرستان و مبادله موافقت نامه های تملک ۱۴۰۱ از ادارات کل استانی اقدام نمایند.

رئیس شورای اداری رضوانشهر با تاکید بر تسریع در پاسخگویی به استعلامات از سوی دستگاه های اجرایی ذی ربط گفت: حضور بموقع مدیران در ادارات و نظارت بر عملکرد کارشناسان در پاسخگویی به ارباب رجوع جزء اولویت کاری آنان در راستای خدمت رسانی و رضایتمندی مردم باشد.

تلاش کنیم جلوی شایعه پراکنی ها و دروغ پردازی های دشمن را بگیریم

نماینده حوزه انتخابیه در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری رضوانشهر نیز گفت: مدیران با حضور میدانی در راستای رفع مشکلات مردمی اهتمام جدی داشته باشند و تلاش خودشان را در خدمت رسانی به مردم بویژه در بحث معیشت و اشتغال که جزء مراجعات اصلی ماست بیشتر کنند.

 حسن محمد یاری افزود: با توجه به اتفاقات اخیر در کشور، باید تلاش کنیم جلوی شایعه پراکنی ها و دروغ پردازی های دشمن را بگیریم، در این خصوص دستگاه های امنیتی، نظامی و انتظامی با افرادی که سوء استفاده گر هستند بشدت برخورد نمایند.

امام جمعه شهرستان رضوانشهر نیز در جلسه شورای اداری با اشاره به در پیش بودن یوم الله ۱۳ آبان (روز ملی مبارزه با استکبارجهانی) و سه مناسبت مهم در این روز؛ تبعید امام (ره) به ترکیه در سال ۱۳۴۳، به خاک و خون کشیده شدن دانش‌آموزان در سال ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی در سال ۱۳۵۸ ، از مردم ولایتمدار شهرستان برای حضور پرشور در این راهپیمایی دعوت نمودند.

حجت الاسلام والمسلین مهدی نژاد فومنی در ادامه خدمت رسانی به مردم و پیگیری و رفع مشکلات و پاسخگویی به مراجعین از سوی مدیران و کارشناسان ادارات را مورد تاکید قرار داد

حجت الاسلام عزت شیخ، مدیر حوزه علمیه محمدیه تالش نیز در این جلسه در انتقاد از کسانی که در گذشته دارای مسئولیت در جامعه و کشور بوده اند، گفت: باید بگونه‌ای اظهار نظر کنیم که مخاطبین ما فکر نکنند کسانی که در این کشور دارای مسئولیت هستند انسان هایی هستند که دوچار مشکلات متعدد بودند و ممکن است چنبن اظهار نظر هایی در کشور التهاب ایجاد کند.

حجت الاسلام حسین خانی پور، امام جمعه اهل سنت تالش نیز در این جلسه بیان داشت: استفاده از علمای اهل سنت در مدارسی که دارای جمعیت بیشتر اهل سنت هستند برای اقامه نماز های جماعت از سوی آموزش و پرورش مورد انتظار است.

حجت الاسلام یگانه امام جمعه بخش پره سر نیز در جلسه شورای اداری رضوانشهر افزود: وضعیت و ساعات پخت نانوایی های سطح شهر پره سر نگران کننده می باشد که موجب نارضایتی مردم شده است، دستگاه های متولی امر نظارت های لازم را در این خصوص داشته باشند.

سرهنگ صفوی فرمانده انتظامی رضوانشهر نیز در جلسه شورای اداری این شهرستان بیان داشت: هم اکنون شهرستان از امنیت خوب و مطلوبی برخوردار است و در امر پیشگیری از سرقت نیز در رتبه خوبی در سطح استان قرار داریم و افرادی نیز تحت عنوان سارق دستگیر شده اند.

همچنین سرهنگ غریبی جانشین سپاه رضوانشهر نیز گفت: خدمت رسانی به مردم وظیفه تک تک ماست و امروز در راستای سفارشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، باید به این تکلیف عمل کنیم.

Share