دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی تشریح کرد؛

فراخوان دومین دوره رخداد رسانه‌ای «سردار تا سردار» اعلام شد

مجتبی پوریوسفی صبح امروز در نشست خبری اعلام فراخوان دومین دوره رخداد رسانه‌ای «سردار تا سردار» در رشت با اشاره به ابعاد مقاومت نهضت جنگل اظهار داشت: نهضت جنگل را می‌توان آغاز کننده جریان مقاومت دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مجتبی پوریوسفی صبح امروز در نشست خبری اعلام فراخوان دومین دوره رخداد رسانه‌ای «سردار تا سردار» در رشت با اشاره به ابعاد مقاومت نهضت جنگل اظهار داشت: نهضت جنگل را می‌توان آغاز کننده جریان مقاومت دانست.

دبیر جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی استان گیلان با اشاره به شعار دومین دوره رخداد رسانه‌ای «سردار تا سردار» ابراز کرد: تحلیل و تبیین مسیر صد سال مقاومت از شهید میرزاکوچک جنگلی تا شهید حاج قاسم سلیمانی هدف اصلی برگزاری دومین دوره این رخداد رسانه‌ای است.

وی با اشاره به دشمنی کشورهای استکباری علیه ایران و مسیر مقاومت این کشور تصریح کرد: مقاومت و ایستادگی ملت ایران امروز دشمن را به عجز رسانده و می‌بینیم که آن‌ها هرچه در دست داشتند برای مقابله با انقلاب اسلامی به میدان آوردند اما همواره ناکام هستند.

پوریوسفی با دعوت از اصحاب رسانه، هنرمندان و اصحاب قلم جهت شرکت در دومین دوره رخداد رسانه‌ای «سردار تا سردار» خاطرنشان کرد: امروز اصحاب رسانه سرداران دفاع از ارزش‌های ایران اسلامی در عصر حکمرانی رسانه و جنگ شناختی هستند.

مسئول ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد نیز در این نشست با اشاره به نکات مشترک شخصیت و سیره شهید میرزاکوچک جنگلی و شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: میرزاکوچک جنگلی نماد مقاومت ایران است و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، نهضت جنگل مینیاتوری از جمهوری اسلامی بود.

رضا حاجتی عصر حاضر را عصر روایت دانست و عنوان کرد: امروز دشمن از ابزار رسانه برای هجمه به ارزش‌های انقلاب و اسلام استفاده می‌کند و به دنبال قطع کردن تمام پیوندهای اجتماعی و حبس کردن اذهان انسان‌ها در یک سلول انفرادی است.

وی با تاکید بر لزوم حضور فعال در فضای مجازی در راستای تبیین روایت‌های اصیل انقلاب و اسلام خاطرنشان کرد: تقویت پیوندهای اجتماعی میان مردم و بهره‌مندی از ظرفیت رسانه برای مقابله هجمه‌های جنگ نرم دشمن از مهم‌ترین اقداماتی است که در دستور کار قرار دارد.

دومین رخداد رسانه‌ای «سردار تا سردار» در قالب‌های یادداشت و سرمقاله، گزارش خبری، گزارش تحلیلی، تیتر، عکس، اینفوگرافیک، متن ادبی (داستان‌های کوتاه، دلنوشته و…) برگزار می‌شود.

اصحاب رسانه، اهالی قلم و هنرمندان می‌توانند آثار خود را در بازه زمانی ۱۰ آبان لغایت ۲۵ آذر از طریق فضای مجازی به شماره تماس ۰۹۹۱۷۱۱۵۲۰۲ به دبیرخانه دومین رخداد رسانه‌ای سردار تا سردار ارسال نمایند.

اختتامیه دومین رخداد رسانه‌ای سردار تا سردار در دی ماه سال جاری و همزمان با ایام شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در رشت برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است، نخستین دوره رخداد رسانه‌ای «سردار تا سردار» سال گذشته و با شرکت ۲۷۰ اثر از پنج استان کشور برگزار گردیده بود.

Share