در مدت ۹۰ روز میلیاردر شدم

من تصمیم گرفتم در مدت سه ماه درآمد خود را چند برابر کنم، در ماه اول بر روی رشد شخصی خود کار کردم و از ماه دوم تجارت خود را که در حوزه ی انواع سگ بود شروع کردم و توانسته ام درآمدم را ده برابر کنم.

من تصمیم گرفتم در مدت سه ماه درآمد خود را چند برابر کنم، در ماه اول بر روی رشد شخصی خود کار کردم و از ماه دوم تجارت خود را که در حوزه ی انواع سگ بود شروع کردم و توانسته ام درآمدم را ده برابر کنم.

سگ گرگی

سگ گرگی نجیب آلاسکا Alaskan Noble Companion نوع جدیدی از سگ‌های شبیه به گرگ هستند که ظاهری خیره‌کننده دارند. این سگ‌ها ترکیبی از نژادهای سیبرین هاسکی، ژرمن شپرد و آلاسکا مامولات می‌باشند. این سگ‌ها حیوانات خانگی خوبی به شمار می‌روند و بسیار بازیگوش می‌باشند. وزن آن‌ها از ۶۰ تا ۱۱۰ پوند متغیر است و قد آن‌ها بین ۲۶ تا ۳۳ اینچ متغیر است.

علاوه بر این ویژگی‌ها ،این سگ‌ها نسبت به صاحبان خود بسیار وفادار می‌باشند و عاشق پرسه زدن و جستجو در فضاهای باز هستند. این فعالیت‌های روزانه برای پرورش ذهن آن‌ها بسیار لازم است. تحقیقات نشان داده است که اضطراب جدایی در نجیب آلاسکا بسیار بالا می‌باشد.

سگ والهاند Vallhund درواقع نژادی از Herding Dog می‌باشند که اصطلاحاً اشاره‌ای به گاو‌های سوئدی نیز دارد. نژاد والهاند از هزاران سال پیش به وجود آمده است. این سگ‌ها بازیگوش و وفادار هستند. نیاز به ورزش و انرژی در آن‌ها بسیار بالا می‌باشد و غریزه گله‌داری در تمامی آن‌ها مشاهده می‌شود. این نژاد برای نگهداری در آپارتمان مناسب نیست زیرا نیاز به حداقل یک حیاط کوچک دارد تا بتواند فعالیت بدنی و ورزشی را در طول روز انجام دهد. همچنین علاقه زیادی به دویدن در فضای آزاد دارد و اگر در محیط باز قرار نگیرد، کلافه و غیرقابل‌کنترل می‌شود.

والهاند به‌طورکلی سالم است اما مانند همه نژادها آن‌ها مستعد ابتلا به برخی بیماری‌ها هستند. همه سگ‌های این نژاد مریض نمی‌شوند اما اگر شما با این نژاد سروکار دارید توجه به آن‌ها لازم است.

سگ گلدن

تفاوت لابرادور و سگ گلدن رتریور برای بر خی از افراد به سادگی قابل تشخیص نیست. از طرفی به دلیل ساختار ظاهری شبیه به هم افرادی که قصد نگهداری این نژادها را دارند در یک دو راهی گیر می‌کنند. اول: نخستین تفاوت لابرادور و گلدن رتریور در پوشش آنهاست. موهای لابرادور بسیار کوتاهتر از گلدن رتریور است اما موهای گلدن بلندتر و نرم‌تر است به گونه‌ای که این تفاوت در آنها بسیار آشکار است. دوم: دومین تفاوت آنها رنگ بدنشان است. رنگ گلدن رتریور طلایی روشن، طلایی تیره، کرم و در کل در محدوده طلایی می‌چرخد. به همین دلیل هم هست که به آن گلدن (به معنی طلایی) می‌گویند. اما لابرادورها رنگهای سیاه، شکلاتی و زرد هم دارند. سوم: با وجود اینکه هر دو نژاد بزرگ هستند و جزو سگهای شکاری محسوب می‌شوند، اما لابرادورها معمولا کمی بزرگتر از گلدن رتریورها هستند. به‌طورکلی سالم است اما مانند همه نژادها آن‌ها مستعد ابتلا به برخی بیماری‌ها هستند. همه سگ‌های این نژاد مریض نمی‌شوند اما اگر شما با این نژاد سروکار دارید توجه به آن‌ها لازم است.

سگ هاسکی توله

همینطور ارتفاع کمر سگ هاسکی توله آلاسکایی یک مقدار بلندتر از هاسکی سیبرین است و کمی لاغر تر هم می‌باشد. رنگ چشم سیبرین اکثرا آبی و یا تلفیقی از آبی و قهوه‌ای است، ولی در گونه آلاسکایی اغلب رنگ چشمشان تیره است. هم هاسکی سیبرین و هم آلاسکایی در سازمان ثبت نژاد سگ‌ها به ثبت رسیده‌اند ولی گونه ترکیبی این دو هم دیده شده که تشخیص آن بسیار مشکل است. ارگونومی بدن این سگ به صورت کشیده است و در بین پاهایش موهایی وجود دارد پوزه و صورتش کشیده و همانطور که گفتیم گوش‌های مثلثی دارد. این نژاد رنگ‌های زیادی دارد، معروفترین آن ترکیب سیاه و سفید است ولی رنگ های سیاه کامل و یا سفید کامل، طوسی و سفید، قرمز و سفید و یا نارنجی و سفید نیز وجود دارد، معمولا رنگ پنجه و پاها سفید است. شکل ظاهری هاسکی سیبریایی بسیار شبیه به مالاموت آلاسکایی است و البته هر دو شبیه به اشپیتز هستند.

Share