ثروتمند شدن آسان تر از نفس کشیدن است

گاهی اوقات فکر میکنیم پولدار شدن خیلی دشوار و طاقت فرساست اما وقتی به آن پی میبریم، متوجه میشویم که ایده هایی در دنیا برای ثروتمند شدن وجود دارد که از نفس کشیدن راحت تر است. من در حوزه کاری میوه خرمالو به آسان ترین روش میلیاردر شدم.

گاهی اوقات فکر میکنیم پولدار شدن خیلی دشوار و طاقت فرساست اما وقتی به آن پی میبریم، متوجه میشویم که ایده هایی در دنیا برای ثروتمند شدن وجود دارد که از نفس کشیدن راحت تر است. من در حوزه کاری میوه خرمالو به آسان ترین روش میلیاردر شدم.

خرمالو سیبی

خرمالو سیبی برای اولین بار در چین بیش از ۲۰۰۰ سال پیش کشت شد و در قرن ۷ به ژاپن و کره در قرن ۱۴ معرفی شد چین، ژاپن و کره جنوبی نیز مهمترین تولیدکنندگان خرمالو هستند که به این نامها می شناسند در چینی، کاکی  در ژاپنی و گام (Gram) در کره ای و همچنین به عنوان انبه کره ای شناخته شده است. این میوه در نپال به ह هلوعابد (به انگلیسی: Haluwabad) معروف است و برای مصارف آشپزی مختلف استفاده و به عنوان میوه فصلی مصرف می شود. این میوه یکی از پرطرفدارترین میوه‌ های کشور نپال است که برای مدت طولانی مصرف شده است همچنین خرمالو سیبی در دهه ۱۸۰۰ در کالیفرنیا و جنوب اروپا و در دهه ۱۸۹۰ در ایالت سائوپائولو به برزیل معرفی شد و پس از آن به وسیله مهاجران ژاپنی در سراسر برزیل گسترش یافت. ایالت سائوپائولو هنوز بزرگترین تولید کننده در برزیل است، با مساحت ۳۶۱۰ هکتار به خرمالو در سال ۲۰۰۳ اختصاص داده شده است؛ میوه‌ های آن شیرین و کمی نارنگی با بافت نرم و گاهی فیبری است.

خرمالو شیرازی

ناگفته نماند که خرمالو شیرازی خواص بسیار زیادی دارد و مصرف آن برای بدن بسیار مناسب بوده و می تواند تاثیرات مثبت و شگفت‌ انگیزی را بر سلامت افراد اعمال نماید، اما مسئله مهم این است که خرید خرمالو از برخی مراکز باعث می شود تا مصرف کنندگان بهای گزاف و سنگینی را پرداخت کنند، برای اجتناب از این شرایط شما می توانید مستقیما به تولید کنندگان مراجعه کرده و این محصول از مراکز معتبر خریداری کنید.ناگفته نماند که خرمالوی شیراز کیفیت بسیار بالایی دارد اما تولید کنندگان برای حفظ کیفیت خرمالوها سعی دارند محصولات خود را سریعا روانه بازار کرده و به دست مصرف کنندگان برسانند، تا زمانی که خرمالوها طعم شیرین و بافت مناسبی داشته باشند مورد توجه مصرف کنندگان بیشماری بوده و می‌ توانند با بهای بسیار مناسب این محصول را خریداری کنند.

خرمالو موزی

از جمله محبوب ترین مدلهای میوه ی خرمالو، خرمالو موزی می باشد که شما می تواند ان را با قیمت بسیار مناسبی برای داشتن رژیم سالم در لیست خرید خود قرار دهید. درخت خرمالو موزی که یک درخت بسیار پر بازده برای مناطق گرم معتدل و نیمه گرمسیری شناخته میشود، یک گیاه بسیار عالی برای باغبانان داخل کشور می باشد. درخت خرمالو دارای عمر بسیار بالایی می باشد و باغهایی از این محصول در بعضی ازکشورها مجود دارد که سال ۱۳۱۵ هر پاییز به طور مکرر میوه می دهند.

Share