فرمانده انتظامی گیلان خبر داد:

توقیف یک دستگاه کامیون ولوو قاچاق با پلاک جعلی در رضوانشهر

سردار عزیزاله ملکی، فرمانده انتظامی استان گیلان از توقیف یک دستگاه کامیون ولوو قاچاق با پلاک جعلی در ایست و بازرسی واقع در شهرستان رضوانشهر خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی استان گیلان از توقیف یک دستگاه کامیون ولوو قاچاق با پلاک جعلی در ایست و بازرسی واقع در شهرستان رضوانشهر خبر داد.

سردار عزیزاله ملکی با اعلام اینکه مبارزه با قاچاق کالا یکی از اهداف پلیس در راستای تامین امنیت پایدار در جامعه است، اظهار داشت: امروزه تنگ شدن عرصه برای فعالیت قاچاقچیان به واسطه تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس است.

وی در ادامه گفت: ماموران انتظامی ایست و بازرسی رضوانشهر حین کنترل محور مواصلاتی «رضوانشهر-پره‌سر» به یک دستگاه کامیون ولوو که از مسیر جنوب به شمال در حال تردد بود، مشکوک شده و برای بررسی آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه پس از بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، پلاک خودروی مورد نظر جعلی است، افزود: در این رابطه متهم ۴۵ ساله برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد و کارشناسان ارزش این خودرو را ۸۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

این مقام ارشد انتظامی در پایان با اشاره به برخورد قاطعانه پلیس با قاچاقچیان کالا با همکاری دستگاه قضائی، به شهروندان توصیه کرد در صورت مواجهه با این گونه موارد بلافاصله موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

Share