روایت فرماندار خاش از حوادث امروز

تصرف فرمانداری خاش ناکام ماند | اداره جهاد کشاورزی به طور کامل در آتش سوخت

فرماندار خاش گفت: هجوم اغتشاشگران برای تصرف فرمانداری خاش با هوشیاری نیروهای امنیتی ناکام ماند و هم‌اکنون آرامش در شهر حاکم شده است‌

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از تسنیم؛ صاحبگل صالحی اظهار داشت: تعدادی عوامل اغتشاشگر ظهر امروز پس از اقامه نماز جمعه با حضور بین نمازگزاران و سردادن شعارهای هنجارشکن تلاش کردند جمعیت را تحریک کنند و در ادامه به سمت فرمانداری هجوم آورده و با شلیک گلوله سعی بر ورود داشتند.

فرماندار خاش با تاکید بر اینکه براساس اعلام شاهدان عینی در این میان تعدادی افراد مشکوک سمت مردم تیراندازی کردند که موجب کشته و مجروح شدن تعدادی از آنها شد، گفت: این افراد که از تصرف فرمانداری ناکام ماندند در ادامه به خیابان‌ها هجوم برده و به آتش زدن چندین بانک‌ و عابر بانک و چندین مغازه و فروشگاه و کیوسک پلیس اقدام کردند.

وی افزود: اغتشاشگران تعداد زیادی از تابلوهای میادین و خیابان‌ها را از جا درآورده و ماشین‌های مردم محلی را به آتش کشیدند. طبق امار اعلام شده این اغتشاشگران ۱۲ دستگاه اتومبیل را به آتش کشیدند.

فرماندار خاش با بیان اینکه این اغتشاشگران اداره جهاد کشاورزی و اداره دارایی این شهرستان را هم را تخریب کردند، ادامه داد: اداره جهاد کشاورزی شهرستان به طور کامل در آتش سوخت.

صالحی تاکید کرد: در حال حاضر شرایط مساعد و تردد مردم در بازار و خیابان در جریان است اما مغازه‌ها تعطیل هستند و برای فردا هم تمامی مدارس این شهرستان تعطیل اعلام شده است.

Share