مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان مطرح کرد:

تحقق جهاد تبیین جلوی انفعال افکار عمومی در جنگ روایت‌ها را می‌گیرد

حجت‌الاسلام مهدوی با بیان اینکه تولیدگران ماهری در عرصه محتواسازی مضامین انقلابی فعالیت می‌کنند، گفت: شبکه توزیع آثار فاخر هنری و رسانه‌ای عملکرد خوبی ندارد و باید تقویت شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حجت‌الاسلام سعید مهدوی در نشست با تولیدکنندگان محتوای رسانه‌ای گیلان، اظهار کرد: نقش تولید کنندگان رسانه در جنگ روایت‌ها مهم است.

وی با اشاره به اغواگری رسانه‌های دشمن، افزود: دشمن با حرکت رسانه‌ای تلاش می‌کند به نظام اسلامی ضربه بزند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به تحریم‌های اقتصادی دشمن علیه ایران اسلامی، بیان کرد: دشمن در نبرد اقتصادی موفق به شکست نشد و با ابزار رسانه، دروغ‌پردازی و اغواگری به جنگ با ایران آمده است.

مهدوی با اشاره به اینکه در مرحله سخت جبهه مبارزه حق علیه باطل هستیم، گفت: در جنگ روایت‌ها باید برای شفاف‌سازی حق و واقعیت‌ها تلاش کرد.

وی با اشاره به هزینه‌های هنگفت دشمن در جنگ روایت ها، افزود: جنگ روایت‌ها مهم‌ترین حرکت دشمن علیه نظام اسلامی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به وجود ضعف در برخی روایتگری ها، اضافه کرد روایت‌های نادرست از سوی دشمن باید پاسخ داده شود.

حجت‌الاسلام مهدوی با اشاره به تلاش دشمن در القای یاس و ناامیدی در جامعه اسلامی، بیان کرد: هوشمندی در جنگ روایت‌ها مولفه اصلی پیروزی در این بخش است.

وی ادامه داد: تحقق جهاد تبیین جلوی انفعال افکار عمومی در جنگ روایت‌ها را می‌گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با تاکید بر عیب‌یابی تولیدات رسانه‌ای تراز انقلاب، بیان کرد: عیب‌یابی آثار و انسجام فعالان تولید محتوای رسانه‌ای انقلاب باید در اولویت باشد.

حجت‌الاسلام مهدوی با بیان اینکه تولیدگران ماهری در عرصه محتواسازی مضامین انقلابی فعالیت می‌کنند، گفت: شبکه توزیع آثار فاخر هنری و رسانه‌ای عملکرد خوبی ندارد و باید تقویت شود.

وی با اشاره به محتوای ارزشمند آیات قرآن، افزود: روایت هنرمندانه و صحیح مفاهیم قرآنی در جنگ روایت بسیار مهم است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اثرگذاری اثر هنری سلام فرمانده، بیان کرد: موفقیت و جذبه سرود سلام فرمانده جهانی شده و آوازه‌اش به آن سوی مرزها رسیده است.

Share