اصلی ترین عامل ثروتمندشدن من

م. با قرار گرفتن در مسیر درست، خیلی سریع ثروتمند شدم و توانستم به موفقیت‌های بسیاری در این حوزه دست پیدا کنم.

ثروتمندشدن و موفق شدن برای هر فرد، داستان خاصی دارد. داستان خاص ثروتمند شدن من زمانی اتفاق افتاد که کسب و کار دستگیره در را راه اندازی کردم. با قرار گرفتن در مسیر درست، خیلی سریع ثروتمند شدم و توانستم به موفقیت‌های بسیاری در این حوزه دست پیدا کنم. برخی از محصولات این حوزه را در ادامه به شما معرفی میکنم.

دستگیره مخفی کابینت

البته وقتی که صحبت از دستگیره مخفی کابینت میشود ممکن است اولین چیزی که به فکر ما می آید دستگیره خم شده ی قدیمی و یا بدون طرح و یا با زاویه و یا حتی بدون زاویه می باشد و یا به این فکر کنید که آیا استفاده از این نوع دستگیره مناسب هستند یا خیر؟

همچنین با استفاده از کابینت‌ هایی که با دستگیره مخفی یا پنهان دیگر نیاز به استفاده از دستگیره‌های قدیمی که همان میله‌های خمیده که از آن برای باز کردن کابینت استفاده و مصرف می ‌‌شود نیست.

خرید کابینت آشپزخانه با دستگیره مخفی نمایی تمیز و یک دست و مدرن و شیک به آشپزخانه شما میدهد و هیچ دستگیره و ابزاری روی کابینت دیده نمی ‌شود.

حالا استفاده از این نوع دستگیره ها باعث و سبب می‌ شود که سال های بسیار و زیادی از طرح کابینت خود استفاده کنید و از مد نمی افتند به همین علت سادگی کار در عین زیبایی، همچنین استفاده نکردن از دستگیره های قدیمی باعث جلوگیری از خطر های احتمالی در برخورد با دستگیره ها و یا گیر کردن به آن ها را برای شما از بین می‌ برد.

دستگیره کابینت طلایی

جنس رنگ زده شده بر روی این دستگیره کابینت طلایی می تواند عامل مهمی برای تعیین قیمت باشد زیرا اگر جهت رنگ کردن دستگیره ثابت کابینت از رنگهای با کیفیت و مرغوب استفاده نشود ممکن است به مرور زمان و با استفاده از دستگیره ها رنگ آنها رفته و زیبایی خود را از دست بدهند. اما اگر برای رنگ زدن دستگیره های کابینت از رنگهای درجه یک استفاده شود دیگر خریداران نگران از بین رفتن رنگ دستگیره ها پس از مدت کوتاه مصرف نمی باشد.

یکی دیگر از عوامل تعیین کننده قیمت دستگیره شکل آن می باشد زیرا برخی از دستگیره ها توسط دستگاه های صنعتی شکل داده شده و بر روی آنها طرحهای زیبایی زده می شود و این دسته گیره های طرح دار قیمت بالاتری نسبت به دستگیره های ساده و بدون طرح می باشند.

دستگیره کابینیت توکار

در هنگام خرید دستگیره کابینت توکار شما باید دکوراسیون کل خانه را در نظر بگیرید و بعد از آن دست به خرید بزنید از آن جایی که آشپزخانه جزء جدا نشدنی از خانه می باشد و بانوان زمان زیادی از عمر خود را در این نقطه از خانه می گذرانند.

دکوراسیون و فضای این منطقه برایشان از اهمیت بالایی برخوردار است و سعی می کنند جزء به جزء آشپزخانه را با سلیقه چیده و از محصولات و وسایلی برای چیدمان آشپزخانه استفاده‌ کنند که باعث تمیزی و زیبایی بیشتر آشپزخانه شود و از آن جایی که کابینتها در آشپزخانه قرار دارند، از رنگ و طرح کابینت گرفته تا دستگیره‌ آن از اهمیت زیادی برخوردار می باشد.

Share