با استفاده از ظرفیت تولید کنندگان توانستم پولدار شوم

نکته ای که قابل توجه می باشد این است که در کارتنهای معمولی که حتی سه لایه آن هم موجود می باشد مشاهده می فرمایید که از کاغذهای ساده تشکیل شده اند ولی کاغذهای بهداشتی اینطور نیستند و دارای سه لایه می باشند که لایه داخلی آن یا کاغذ کرافت می باشد و یا کارتن با چاپ فلوت می باشد.

کم هزینه ترین مسیر برای رسیدن به ثروت را می توان تولید و عرضه انواع کارتن پیتزا در بازار دانست و یا می توانید از ظرفیت تولید کنندگان این صنف استفاده کنید تا به پول و درامد بیشتر برسید و به همین جهت می خواهیم در این مقاله برخی از انواع این محصول را به شما معرفی کنم .

کارتن پیتزا

در شرق ایران شهر مشهد یکی از صنعتی ترین شهرهای کشور می باشد که سالانه چندین هزار تن کارتن پیتزا را به دیگر کشورها صادر می نماید، کارتنهای پیتزا یا هر کارتنی که برای انواع مواد غذایی بکار برده می شود به گونه ای ساخته می شوند که مناسب خوراکیها باشند و باید در فضایی کاملا بهداشتی صورت بگیرد در حقیقت کارتنها دارای روکش خاص خود می باشند. که باعث ایجاد آلودگی نشود و نکته ای که قابل توجه می باشد این است که در کارتنهای معمولی که حتی سه لایه آن هم موجود می باشد مشاهده می فرمایید که از کاغذهای ساده تشکیل شده اند ولی کاغذهای بهداشتی اینطور نیستند و دارای سه لایه می باشند که لایه داخلی آن یا کاغذ کرافت می باشد و یا کارتن با چاپ فلوت می باشد.

کارتن پلاست طرح جابر

عمولا در زمان نرخ گذاری انواع مختلف این محصول عوامل متعددی اثر گذار می باشند و قیمت کارتن پلاست و کاغذ رنگی بر اساس ضخامت و رنگ آن تعیین می گردد. حتما در موقع خرید به تراکم پروپیلن به کار رفته در آن دقت کنید که دوام آن را مشخص می کند.رنگ بندی این محصول به گونه ای بوده است که در اکثر مواقع نیاز مشتریان را برطرف می کند و مورد پسند همه خواهد شد و همچنین این کارتن دارای کاربردهای متعددی بوده که معمولا برای جلوگیری از عبور اشعه ماورا بنفش مورد استفاده قرار می گیرد.این نوع از کارتن پلاست طرح جابر به خاطر ساختاری که دارد، قابلیت شست و شو داشته و مواد شوینده به آن آسیبی وارد نمی کند. این کالا بسیار سبک وزن بوده و به خاطر این مزیت مورد استقبال افراد قرار گرفته است. بسیاری از صادر کنندگان این محصول را به سایر کشورها عرضه می کنند و به دلیل کیفیت این محصول با فروش بالایی رو به رو شده است.

کارتن مقوایی

امروز قصد داریم که شما را با انواع محصولات کارتن و جعبه مقوایی آشنا کنیم اما سوال اینجاست که منظور از تنوع بسیاری که در انواع کارتن مقوایی وجود دارد چیست همانطور که می‌دانید کارتنها جعبه های مکعب شکل هستند که با ایجاد مانعی که در اطراف  محصول انجام می‌دهند باعث می‌شوند که از محصول مورد نظر محافظت شود و از آسیبهایی که ممکن است به آن وارد شود جلوگیری می کند.تنوع بسیار در محصولات صنعتی و غیرصنعتی باعث شده که انواع مدلها کارتنهای مقوایی به بازار راه پیدا کنند و همچنین باعث افزایش کاربرد کارتن مقوایی در انواع صنعتها شده است.در این مقاله سعی داریم شما را با تقسیم بندی کلی انواع کارتنهای مقوایی آشنا کنیم جعبه های قفسهای شیک جعبه های برای بایگانی و آرشیو بندی، کارتنهای مقوایی با درپوش جدا، کارتنهای مقوایی به شکل پاکت، جعبه ها و کارتنهای مقوایی به شکل پنج پنلی، جعبه های مقوایی آورلوپ، کارتنهای بسته بندی و دسته بندی، همچنین کارتنهای مقوایی و جعبه هایی که قفل سر خود دارند.

Share