مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان؛

مهدوی: عدم اعتقاد به تشکیل تمدن نوین اسلامی از مصادیق کفر است

سعید مهدوی مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان گفت: نفوذناپذیری و دشمن ستیزی از ویژگی های بارز محبان واقعی حضرت محمد(ص) است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حجت الاسلام رضا عزت زمانی در نشست نهضت پیشرفت بانوان و جهاد تبیین در رشت، با اشاره به جایگاه و منزلت بانوان در بخش های مختلف، اظهار کرد: بانوان غیور ایران اسلامی تمدن توخالی دنیای غرب را تا به مرز نابودی کشانده است.
وی، «عفت و عطوفت» را از سرمایه های ارزشمند زن برشمرد و افزود: زنان رهبران عفت در جامعه هستند و نقش بسزایی در ترویج فرهنگ اسلامی دارند.
معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه زنان می توانند ستون خیمه خانواده تمدن اسلامی باشند، گفت: درک از حضور در جامعه، حفظ عفت و حیا و قدرشناسی جایگاه و منزلت خویش، زنان را به اوج می رساند.
عزت زمانی با بیان اینکه زنان می توانند پرچمدار تشکیل تمدن نوین اسلامی باشند، اضافه کرد: زنان می توانند در شکل گیری تمدن بزرگ اسلامی نقش آفرینی کنند و با سلاح عفت و حیا در این زمینه پیشگام باشند.
وی با اشاره به جنگ رسانه ای دشمن، افزود: در جنگ روایت ها آنچه که در واقعیت اتفاق می افتد با آنچه که دشمن در رسانه به خورد مردم می دهد، تفاوت عظیمی دارد که این تفاوت ها باید روشنگری شود.
معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه القای ناامیدی، دین گریزی و بی عفتی در جامعه هدف اصلی دشمن است، تصریح کرد: دشمن با شناسایی ظرفیت زن، آن را ابزار و کالایی علیه خودش و جامعه اسلامی بهره گرفته است.
حجت الاسلام عزت زمانی با بیان اینکه بانوان بهترین و موثرترین روایتگران «توحید» هستند، گفت: همانطور که حضرت فاطمه زهرا (س) بار روایتگری ولایت حضرت علی (ع) را به دوش کشید و حضرت زینب کبری (س) هم راوی تمام عیار واقعه کربلا بود، زنان جامعه اسلامی هم روایان واقعی انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن هستند.
وی، بانوان را پیشگامان عرصه جهاد تبیین برشمرد و افزود: بانوان ایران اسلامی بویژه مادران شهدا می توانند نقش بسزایی در تحقق جهاد تبیین ایفا کنند.
معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به نقش زنان در طول تاریخ و ادوار مختلف، بیان کرد: زنان در ادوار مختلف تاریخی همیشه تحول آفرین بودند و این مهم در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس هم پررنگ بوده است.
عزت زمانی با اشاره به نقش موثر بانوان در حل بسیاری از مشکلات و مسائل، اضافه کرد: زنان در حساس ترین برهه های تاریخ گره گشا بودند و این نقش اثرگذاری این قشر انکارناپذیر است.
وی با بیان اینکه نسل جدید تشنه توجه و درک بیشتر هستند، افزود: دهه هشتادی ها و نسل جدید پرچم دار حرکت بزرگ گام دوم انقلاب هستند.

اولویت اول دوستداران و محبان واقعی محمد رسول الله «اشدا الکفار» است

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان، با استناد به آیه شریفه قرآۀن، اظهار کرد: تاکید خداوند متعال بر رسالتمندی پیامبر (ص) در قرآن باید مورد توجه و تبیین قرر گیرد.
حجت الاسلام سعید مهدوی با اشاره به ویژگی های بارز حضرت رسول اکرم، افزود: بشریت در هر جایگاه، مقام منزلت و جنسیتی که قرار دارند باید «محمدی» وار زندگی کنند چرا منش و روش پیامبر (ص) منجر به سعادت و خوشبختی می شود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه اولویت اول دوستداران و محبان واقعی محمد رسول الله «اشدا الکفار» است، گفت: نفوذناپذیری و دشمن ستیزی در بخش های مختلف از ویژگی های اصلی رهروان واقعی حضرتن رسول است.
حجت الاسلام و المسلمین مهدوی، عدم اعتقاد به تشکیل تمدن نوین اسلامی را از مصادیق کفر دانست و بیان کرد: تشکیل تمدن نوین اسلامی با اراده مصمم، روشنگری و بصیرت افزایی در جامعه پایه گذاری خواهد شد.
وی با اشاره به حوادث اخیر در کشور، افزود: دشمن با امپراطور رسانه ای خود تلاش در القای یاس و ناامیدی در جامعه اسلامی را دارد.

Share