استاندار گیلان در بازدید از پروژه های شهرستان خمام خبر داد؛

حضور مدیران کل در طول هفته در خمام تا زمان استقرار کامل دستگاه های اجرایی

استاندار گیلان از تصمیم گیری و سیاستگذاری برای تکمیل پروژه مدرسه۱۲ کلاسه و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خمام خبر داد و گفت: روند اجرای این دو پروژه از ۱۳آبان امسال با عزم جهادی آغاز می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، اسدالله عباسی صبح امروز (شنبه) با حضور در شهرستان خمام به صورت میدانی از پروژه‌های نیمه تمام و درحال اجرای این شهرستان بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدیدها، حضور میدانی مدیران در شهرستان‌ها را تداوم خط و مشی دولت سیزدهم خواند و افزود: از تاکیدات آیت الله رییسی به استانداران و دیگر مسئولان، بررسی میدانی مشکلات و نیز صدور دستورات لازم جهت رفع موانع در همان مکان و زمان است.

عباسی به وجود برخی پروژه‌های نیمه تمام در خمام از جمله یک مدرسه۱۲ کلاسه، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و نیز پروژه میدان کمربندی و جاده خمام به کوچصفهان این شهرستان اشاره و بیان کرد: تسریع در روند اجرای این پروژه‌ها و فراهم آوردن آرامش خاطر مردم این شهرستان از اتمام این طرح‌ها بسیار مهم است.

استاندار گیلان از تصمیم گیری و سیاستگذاری برای تکمیل پروژه مدرسه۱۲ کلاسه و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خمام خبر داد و گفت: روند اجرای این دو پروژه از ۱۳آبان امسال با عزم جهادی آغاز می‌شود.

نماینده عالی دولت در گیلان همچنین به موضوع اشتغال بعنوان ضرورتی غیرقابل انکار اشاره و تصریح کرد: شهرستان خمام ظرفیت خوبی در حوزه اشتغال به ویژه اشتغال حاصل از گردشگری و صنایع دستی دارد که لازم است این ظرفیت‌ها را به درستی شناسایی و تقویت کرد.

 عباسی ثبت روستای فشتکه شهرستان خمام بعنوان روستای ملی حصیر را اقدامی ارزشمند خواند و گفت: گیلان بیش از ۸۰ میلیارد تومان برای اشتغال روستایی و مشاغل خانگی، از محل تبصره ۱۶ و ۱۸ اعتبار دارد که باید در جذب آن تلاش موثری صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به گذشت مدت کوتاهی از شهرستان شدن خمام تعدادی دستگاه اجرایی در این شهرستان استقرار ندارد که مدیران کل آن باید تا زمان استقرار آن دستگاه یکروز از هفته را در به منظور سهولت بخشی به نیاز مردم این منطقه و جلوگیری از حضور غیرضروری افراد در مرکز استان؛ در فرمانداری حضور یابند.

استاندار گیلان که برای بازدید از وضعیت چند طرح عمرانی عام المنفعه و دیدار چهره به چهره با مردم روستای گردشگری و صنایع دستی فشتکه به همراه مسئولان دستگاه‌های اجرایی به خمام سفر کرده، در بدو ورود به این شهرستان با حضور در مزار شهدای مسجد جامع خمام به مقام شامخ شهدا با قرائت فاتحه و اهدای گل ادای احترام کرد.

Share