با همکاری مرد غریبه؛

جنایت تکان دهنده؛ توطئه مادر سنگدل برای قتل اعضای خانواده

زنی که با همدستی پسر جوانی دخترش را به قتل رسانده است اعتراف کرد که پیش از این نیز با همین ترفند شوهر و پسرش را مسموم کرده و به قتل رسانده بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از همشهری، رسیدگی به این پرونده از روز ۵خردادماه امسال با فوت دختری جوان در یکی از محله‌های شیراز آغاز شد. هرچند در نگاه اول به‌نظر می‌رسید که دختر جوان فوت شده اما پزشکی قانونی در همان معاینه اولیه اعلام کرد که مرگ او به‌دلیل مسمومیت بوده و ماجرا مشکوک است. در این شرایط بود که با انجام نمونه‌برداری و انجام آزمایش‌های تخصصی تلاش‌ها برای روشن شدن علت مرگ این دختر آغاز شد. شواهد به‌دست آمده حاکی از آن بود که دختر جوان با سمی مهلک جانش را از دست داده است.

با این حال به درستی معلوم نبود که چه‌کسی در پشت پرده این توطئه مرگبار قرار دارد. در شرایطی که تحقیقات در این‌باره ادامه داشت، مأموران به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می‌داد پدر و پسر این خانواده نیز به‌ترتیب در خرداد ۹۹و تیرماه ۱۴۰۰به طرز مشکوکی جان‌شان را از دست داده‌اند، ولی هیچ وقت به درستی علت مرگ آن‌ها مشخص نشده و هیچ‌کس نیز ماجرا را دنبال نکرده است. به این ترتیب انگشت اتهام به‌سوی تنها بازمانده این خانواده ۴نفری نشانه رفت.

در ۳تابستان اخیر ۳عضو این خانواده به‌دلیل مسمومیت جان‌شان را از دست داده بودند و مادر خانواده واکنش سردی نسبت به این حوادث داشت. از سویی بررسی روابط خصوصی این زن نشان می‌داد که او با یکی از دوستان پسرش که ۴۳سال دارد در ارتباط است. در چنین وضعیتی بود که مأموران این زن را به ظن دست داشتن در قتل ۳عضو خانواده‌اش تحت نظر گرفتند و پس از چند روز او را دستگیر کردند.

این زن وقتی تحت بازجویی قرار گرفت علاوه بر اعتراف به قتل دختر ۳۷ساله‌اش به قتل شوهر و پسر ۲۹ساله‌اش در سال‌های قبل اعتراف کرد و اینکه هر ۳نفر آن‌ها را با خوراندن سم به قتل رسانده و در این کار پسر جوانی که دوست پسرش بوده نیز همدست اوست. وی گفت که هر ۳نفر را با خوراندن شربتی که در آن سم ریخته بود به قتل رسانده است. اعترافات این زن نشان می‌داد که این پسر جوان در کرج به سر می‌برد و در این شرایط گروهی از مأموران راهی این شهر شده و دومین متهم را نیز دستگیر کردند.

با وجود دستگیری هر دو متهم و اعتراف آن‌ها به ارتکاب ۳جنایت اما هنوز انگیزه آن‌ها مشخص نبود. به همین دلیل بازجویی‌های تخصصی از آنان ادامه یافت تا اینکه دستگیرشدگان اعتراف کردند که با انگیزه تصاحب اموال پدر خانواده دست به این کار زده‌اند. بررسی‌های تکمیلی حاکی از آن بود که پدر این خانواده تاجر و از وضعیت اقتصادی خیلی خوبی برخوردار بوده است. براساس این گزارش هم‌اکنون متهمان در بازداشت به‌سر می‌برند و تحقیقات در این‌باره ادامه دارد.

Share