تفاوت نایلون دسته دار مشکی با شفاف چیست؟

نایلونهای دسته دار اغلب در فروشگاه های پوشاک و لوازم آرایشی مورد توجه قرار می گیرند، از مهمترین دلایلی که از نایلونهای مشکی زیاد استقبال می شود این است که داخل آنها دیده نمی شود و پوشش دهی بسیار عالی دارد.

نایلونهای دسته دار اغلب در فروشگاه های پوشاک و لوازم آرایشی مورد توجه قرار می گیرند، از مهمترین دلایلی که از نایلونهای مشکی زیاد استقبال می شود این است که داخل آنها دیده نمی شود و پوشش دهی بسیار عالی دارد.

نوع مستربچ مورد استفاده در خطوط تولید بسیار مهم است و اگر این مواد مرغوب باشند نایلون پوشش دهی خوبی خواهد داشت و در برابر نور خورشید راه راه نخواهد شد، از این طریق می توان سطح کیفی این محصولات را تشخیص داد، نوع دسته ای که در نایلونهای مورد نظر مطرح می باشد متفاوت است و تنها دسته رکابی در آنها کاربرد ندارد.

لازم به ذکر است که مجموعه آراد برندینگ اقدام به فروش این محصولات کرده است. خریداران در بازار می توانند این محصولات را با قیمتهای متفاوتی خریداری کنند، عوامل موثر بر قیمت بسیار است که می توان به نوع نایلون، اندازه، طرح، ساده و یا چاپ دار بودن، شکل دسته، برند تولید کننده و روش فروش اشاره نمود.

اندازه نایلونها عامل مهمی می باشد که می تواند قیمت آنها را افزایش و یا کاهش دهد و می دانیم که هر چه اندازه نایلونها بزرگتر باشد قیمت آنها بالا تر می رود، در ادامه قصد داریم در مورد روش فروش آنها نیز بگوییم که اغلب به صورت عمده ترتیب داده می شود و در این راستا خریداران می توانند با قیمت ارزان تری آنها را تهیه کند.

ولید نایلونها طبق استانداردهای روز دنیا می باشد و در این زمینه باید گفت از دستگاه های پیشرفته ای استفاده می شود، بهترین نوع دستگاه، دستگاه ABA می باشد که با تکنولوژی پیشرفته خود می تواند نایلونهای مقاوم و ضخیمی را آماده کند تا خریداران بتوانند آنها را با اطمینان تهیه و مورد کاربری قرار دهند.

نایلون دسته دار شفاف

کیسه‌های دسته دار شفاف از لحاظ کیفی همانند نایلون فریزر به انواع گوناگونی تقسیم بندی می شوند که همانند پلاستیک های درجه یک و درجه دو. کیسه‌های درجه یک از مواد اولیه تازه و نو و با کیفیت و کیسه‌های درجه دو از وسایل دورریختنی و ضایعاتی تولید می شوند بنابراین هزینه و کیفیت کمتری به نایلون درجه یک دارند. راه های مشخص کردن کیفیت نایلون درجه یک عبارتنداز:

روشن و شفافیت زیادی دارند و تیره و کدرومات نیستند.

ضخیم هستند و زیاد نازک وضعیف نیستند.

حالت کششی و انعطاف پذیری خوبی دارند.

بسیار محکم وخوب دوخته شده است و به راحتی پاره نمی شوند.

عطر و بوی زننده وبد و نامطبوع از آن پخش نمی شود.

وجود دسته در این کیسه‌ها موجب می شود حمل و نقل راحت باشد و اذیت وسنگینی برای حامل ایجاد نکند.

مصرف و کارکردن با نایلون دسته دار شفاف بسیار آسان می باشد و گذاشتن و برداشتن وسایل درداخل این کیسه‌ها راحت می باشد.

این نوع پلاستیک‌ها دراندازه و سایز‌های متفاوتی هستند که مناسب با تقاضای متقاضی سایز مناسب را انتخاب می کنند.

هم چنین به خاطر اهمیت کاربرد زیاد و کیفیت عالی که دارند از هزینه ی خیلی خوبی برخوردار می باشند.

نایلون دسته دار را می توان به راحتی گره زد و شرایط بهداشتی وایزوله را در درون کیسه برای موادی که داخل آن قرارمی گیرد، ایجاد کرد تا از میکروب وآلودگی اطراف جلوگیری کرد.

نایلون های مورد نظردر مقابل رطوبت و آلودگی ها و نیزگرد و غبار وخاک کاملا نفوذ ناپذیر هستند.

نایلون مشکی دسته دار

با توجه به کاربرد وسیعی که از انواع و اقسام نایلونها سراغ داریم باید بگوییم که این محصولات دارای بازار عالی هستند که در این بین نایلون مشکی دسته دار بیشترین میزان توجه مشتریان را به خود جلب کرده است، زیرا قیمت ارزانی دارند.

محصولات مورد نظر در نمونه های ساده و چاپ دار هستند و افراد می توانند طبق نیاز خود آنها را خریداری کنند و می دانیم که نایلونهای چاپدار قیمت بالاتری نسبت به نمونه های ساده دارند و مشتریان خوب است قبل از هر اقدامی در این زمینه اطلاعات به دست آورند.

مواد اولیه مورد نیاز برای تولید نایلون مشکی دسته دار مواد پلی اتیلن سبک و سنگین هستند که هر کدام از آنها به نوبه خود در کیفیت آنها تاثیر می گذارند و نایلونهای ضخیم و نازکی را آماده فروش می کنند، محصولات مورد نظر با توجه به نوع مواد اولیه درجه بندی می شوند که می توان به درجه یک مواد نو و باکیفیت، درجه دو از مواد بازیافتی، درجه سه نیز از مواد بازیافتی ساخته می شوند.

نمونه های دو و سه برای مواد خوراکی مناسب نیستند و بیشتر برای زباله به کارگیری می شوند، تولید محصولات مورد نظر به صورت عمده در کارخانه های متعددی اعمال می گردد که می توان آنها را با نام برندهای متفاوتی خریداری نمود.

Share