همزمان با هفته دولت؛

تعریض و بازگشایی خیابان سرچشمه شهر رشت+ تصاویر

با حضور فرماندار شهرستان رشت و در ششمین روز از هفته گرامیداشت دولت، طرح تعریض، آسفالت و بازگشایی خیابان سرچشمه رشت با صرف اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، پروژه تعریض خیابان سرچشمه به بهره‌برداری رسید.

 ظهر امروز هفتم شهریور ۱۴۰۱ با حضور سید مجتبی خدمت بین دانا سرپرست شهرداری رشت، اعضای شورای اسلامی شهر رشت، فرماندار، مدیر و معاونین منطقه سه شهری پروژه خیابان سرچشمه واقع در منطقه سه شهری بازگشایی و به مرحله بهره‌برداری رسید.

روان‌سازی ترافیک در منطقه مذکور و تعریض و احداث یک باند جدید در این محدوده از جمله اهداف مهم شهرداری رشت در اجرای پروژه احداث خیابان ۳۵ متری سرچشمه محسوب می‌شود.

حمیدرضا امام پناهی نماینده عالی دولت در مرکز استان در مراسم بهره‌برداری از پروژه بازگشایی خیابان سرچشمه، حدفاصل میدان شهید سیرت نیا به سمت میدان شهدای رسانه در منطقه ۳ شهرداری که با تعریض و احداث باند جدید سوار رو به عرض ۱۰ متر و پیاده رو به عرض ۴ متر و با صرف اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد تومان آماده استفاده رشتوندان گردیده، گفت: هر ساله معابر شهری به دلیل شرایط جوی و سایر عوامل اثرگذار، دستخوش استهلاک شده و نیازمند بهسازی و مرمت میباشد؛ بنابراین ضروری است تا با تعمیر و نگهداری مناسب خیابان‌ها و کوچه‌های درون بافت شهری، موجبات رفاه هرچه بیشتر و تامین رضایت مردم فراهم گردد.

Share