تشکیل پرونده آدم ربایی و قتل

تجمع مردم در اعتراض به تعرض هولناک و مرگ جوان زرین دشتی | ۳ متهم بازداشت شدند

رئیس دادگستری زرین دشت گفت: متهمین تعرض به جوان زرین دشتی پس از دستگیری در بازداشت به سر می‌برند و تحقیقات تکمیلی در این خصوص ادامه دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از همشهری آنلاین، محمد امین انصاری با اشاره به مرگ مشکوک جوان زرین دشتی گفت: متهمین شناسایی و با دستور مقام قضایی در بازداشت به سر می برند.

رئیس دادگستری زرین‌ دشت با تأکید بر اینکه پرونده قضایی این جوان تشکیل شده است، بیان داشت: پرونده این جرم با توجه به فوت بزه دیده با حساسیت و نظارت ویژه قضایی دنبال می شود.

وی تصریح کرد: رسیدگی به پرونده مذکور در صلاحیت محاکم کیفری یک استان است که اقدامات قضایی جهت انجام تشریفات قضایی و ارسال پرونده به مرجع عالی قضایی انجام شده است.
این مسئول قضایی با اشاره به اینکه اقدامات قضایی اولیه از جمله شناسایی هر سه متهم، بازداشت و تفهیم اتهام آنان در دادستانی زرین دشت انجام شده، عنوان کرد: موضوع تشکیل پرونده مطابق دستور العمل پرونده های مهم استان به دبیرخانه مرکز استان اعلام شده است و پرونده با نظارت مدیریت ارشد قضایی استان در حال سیر مراحل قانونی است.

انصاری گفت: ادعای مطرح شده توسط خانواده متوفی در خصوص آدم ربایی و قتل نیز با تشکیل پرونده قضایی در دستور کار رسیدگی مقام قضایی قرار دارد.

وی افزود: مطابق ضوابط اطلاع رسانی قوه قضائیه اقدامات آتی قضایی از طریق رسانه های رسمی اطلاع رسانی خواهد شد.

پیش از ظهر امروز شماری از مردم شهرستان زرین دشت با تجمع در مقابل ساختمان دادگستری این شهرستان خواستار برخورد قاطع دستگاه قضا با مسببان این حادثه شدند.

در جریان این تجمع مسئولان دادگستری شهرستان با حضور در میان مردم ضمن شنیدن مطالبات آنها به آنها قول پیگیری فوری این مسأله را دادند.

 نوجوان زرین دشتی از استان فارس پس از اینکه به خانواده‌اش گفت از طرف سه نفر از جمله صاحب کارش مورد تجاوز قرار گرفته، روز یک‌شنبه جنازه‌اش در بیابان‌های شهر حاجی‌آباد شهرستان زرین‌شهر پیدا شد.

Share