شومیز برند ایرانی و خارجی

برای خرید شومیز برند ایرانی و خارجی تولید شده توسط برترین برندها از فروشگاه زینا استایلیش، شقایق تفرشی،سالیان و …. کمک بخواهید.

شاید شما نیز در هنگام خرید انواع شومیزهای زنانه و دخترانه به این موضوع توجه کرده باشید که کدام برند بهتر است؟ و لباس‌های تولید شده توسط کدام برند را خریداری کنیم؟ قابل‌توجه است که امروزه برخی از برندهای مطرح ایرانی نیز توانسته‌اند تولیدات باکیفیت و زیبایی را به بازار داخلی و خارجی ارائه دهند. ما در این مقاله به معرفی شومیز های برند ایرانی و خارجی پرداخته‌ایم تا در هنگام خرید کمتر مردد باشید. با ما همراه باشید.

برندهای شومیز ایرانی و خارجی

معرفی برندهای شومیز ایرانی و خارجی شما را در خرید لباس‌های زنانه مجلسی، ساده و کلاسیک و… یاری خواهد کرد. برندهای شومیز ایرانی و خارجی بسیاری در حال تولید انواع شومیز برند ایرانی، شومیز برند ترک، شومیز ترک و شومیز خارجی هستند که در عین زیبایی و ارائه طرح‌های خاص و بی‌نظیر از انواع پارچه‌های باکیفیت و مناسب نیز بهره می‌برند.

برندهای شومیز ایرانی

شومیز برند زینا استایلیش

یکی از فروشگاه­های نوظهور و برتر ایرانی زینا استایلیش است که به سبکی نو و مدرن انواع شومیز و لباس‌های زنانه را به مشتریان عزیز خود ارائه می‌دهد. فروشگاه زینا بهترین لباس­ها را مطابق با سلیقه هنرمندان معروف ایرانی برای فروش در سایت خود موجود می‌کند. تنوع محصولات زینا بسیار بالا بوده و با هر سلیقه خاصی مطابقت دارد. آدرس سایت زینا https://zeenastylish.ir/

رنگ‌بندی متنوع را می‌توان یکی از بارزترین نقاط قوت زینا استایلیش دانست. این فروشگاه به دنبال جلب رضایت جوانان و دختران خاص پسند است. فروشگاه زینا آماده ارائه انواع پوشاک زنانه در طیف قیمتی متفاوت و متناسب با هر قشری به مشتریان عزیز خود است.

شما به‌راحتی می‌توانید در فروشگاه زینا انواع شومیز ترک و شومیز برند ایرانی را سفارش دهید و در کمترین زمان ممکن محصولات خود را درب منزل تحویل بگیرید.برای خرید شومیز سفید مجلسی همین حالا اقدام کنید. با زینا دیگر نگران پوشش خود در انواع مجالس نباشید.

برند تَنِ دُرُست

یکی از برندهای شومیز ایرانی که در پی ترویج استفاده از پوشاک سازگار با طبیعت و ساخته شده با الیاف طبیعی است، برند مطرح تَنِ دُرُست است. این برند توجه ویژه‌ای به بهره‌گیری از طرح‌های سنتی و مطابقت با فرهنگ ملی ایران دارد. قیمت شومیز برند ایرانی تن درست کمی بالا است که البته نسبت به کیفیت آن ارزش خرید دارد.

برند سالیان

برند سالیان حدود ۱۵ سال است که فعالیت خود را در قالب فروشگاه‌های زنجیره‌ای پوشاک در ایران آغاز کرده است. تولیدات برند سالیان از طراحی‌های کلاسیک و به‌دوراز طرح و نقش بهره می‌گیرند. شومیزها و لباس‌های این برند از برندهای ایرانی کاملاً ساده، شیک و برازنده هستند.

شومیز برند شقایق تفرشی

یکی دیگر از برندهای مطرح و بنام ایرانی که انواع پوشاک زنانه و شومیز شیک و پرزرق‌وبرق را به مشتریان خود ارائه می‌دهد، مزون شقایق تفرشی است. این برند از برندهای شومیز ایرانی توانسته با تولید لباس‌های مجلسی، عروس ، عقد بسیار شیک و زیبا جای خود را در بین ایرانیان باز نماید.شومیز های مجلسی برند شقایق تفرشی واقعا زیبا و با کیفیت هستند.برای خرید لباس خواستگاری و بله برون از برند شقایق تفرشی همین حالا اقدام کنید.

برند سله بن

برند شیک و جوان‌پسند سله‌ بن باهدف تولید پوشاک ایرانی باکیفیت و حداقل قیمت، امکان خرید برای تمام اقشار جامعه را فراهم کرده است. این برند در سال ۱۳۸۸ فعالیت خود را آغاز کرد.

برند گراد

در ادامه مقاله معرفی برندهای شومیز ایرانی و خارجی به معرفی یکی دیگر از برندهای شومیز ایرانی به نام و مطرح گراد خواهیم پرداخت که دومین برند بزرگ تولید لباس پس از هاکوپیان بوده و انواع لباس مردانه و زنانه را تولید و به بازار عرضه می‌کند. این برند توسط محسن اصفهانیان در سال ۱۳۷۰ تأسیس شد.

برند پاتن جامه

پاتن جامه یکی دیگر از برندهای شومیز ایرانی است که فعالیت خود را در تولید انواع پوشاک زنانه از دهه ۷۰ آغاز کرده است.

شومیز برند خارجی

برند زارا

برند زارا (Zara) یکی از برندهای شومیز خارجی اسپانیایی اصل است که بسیار معروف و خوش آوازه است. این برند در زمینه تولید پوشاک، اکسسوری و عطر و ادکلن فعالیت رسمی خود را از سال ۱۹۷۵ آغاز کرده است. زارا در لیست بهترین برندهای شومیز خارجی Interbrand در سال ۲۰۱۵ رتبه ۳۰ام را کسب کرده است. این برند همیشه به روز و منحصربه‌فرد است. برند zara برندی پویا و خلاق است که روزانه طرح‌های خاص و به-روزی را در عرصه پوشاک به بازار ارائه می‌دهد.

برند کوتون

برند کوتون حدود ۲۵ سال پیش در سال ۱۹۹۸ توسط دو جوان به نام‌های ییلماز و گولدن تأسیس شد. این برند در حال حاضر یکی از برترین برندهای شومیز خارجی و تولیدکننده برتر ترکی در حوزه پوشاک، کفش و اکسسوری است. برند کوتون یکی از محبوب‌ترین برندهای وارداتی به ایران‌ است. ویژگی‌های اصلی کوتون، راضی نگه‌داشتن همه اقشار جامعه، با درآمد و سلایق متفاوت است.

برند منگو

منگو یکی از برندهای شومیز خارجی است که در ایران نامی آشنا دارد. این شرکت یکی از معروف‌ترین برندهای دنیا در زمینه طراحی، تولید و فروش پوشاک است. منگو هنگام شروع کار خود به¬روزترین شومیزهای خارجی مختلف را با سلیقه‌های متنوع تولید می‌کند.

خرید شومیز از برندهای ایرانی و خارجی

برای خرید شومیز برند ایرانی و خارجی تولید شده توسط برترین برندها از فروشگاه زینا استایلیش، شقایق تفرشی،سالیان و …. کمک بخواهید. این فروشگاه ها متنوع‌ترین و باکیفیت‌ترین پوشاک زنانه را در اختیار شما عزیزان قرار خواهند داد.

جمع‌بندی

ما در این مقاله سعی کردیم تا شما را با برخی از برندهای شومیز ایرانی و خارجی مطرح آشنا نماییم. از این که تا پایان مقاله ما را همراهی نمودید، کمال تشکر را داریم.

Share