در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی صورت گرفت؛

جمع‌آوری و دستگیری ۲۳ معتاد متجاهر و فروشنده موادمخدر در خمام

سرهنگ شریف رحیمی، فرمانده انتظامی خمام گفت: ۱۲ معتاد متجاهر و ۱۱ خرده فروش مواد مخدر در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان جمع‌آوری و دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی خمام گفت: ۱۲ معتاد متجاهر و ۱۱ خرده فروش مواد مخدر در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان جمع‌آوری و دستگیر شدند.

سرهنگ شریف رحیمی با بیان اینکه بلای خانمانسوز اعتیاد یک معضل چند وجهی است و برای مقابله با آن باید تمامی ابعاد مورد توجه قرار گیرد اظهار داشت: برخورد با فروشندگان مواد مخدر اولویت اصلی پلیس است و اجرای طرح‌های انتظامی اثرات مطلوبی در کاهش جرایم دارد.

وی در ادامه گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت پاکسازی نقاط آلوده به مدت ۳ روز در شهرستان خمام اجرا شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خمام با اشاره به دستگیری ۱۱خرده فروش مواد مخدر در این طرح و تحویل آن‌ها به مرجع قضائی بیان داشت: از این افراد، ۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر و همچنین ۱۵ عدد آلات استعمال و ترازوی توزین کشف شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: همچنین در اجرای این طرح، ۱۲ معتاد متجاهر نیز جمع‌آوری و به مراکز ترک اعتیاد منتقل شدند.

سرهنگ رحیمی در پایان ضمن تاکید بر هوشیاری خانواده‌ها از مردم خواست با آگاهسازی و فعالیت‌های جایگزین برای افراد در معرض خطر و شناخت باورهای غلط مربوط به مصرف مواد مخدر، گامی موثر در پیشگیری از اعتیاد بردارند.

Share