چگونه فالوور واقعی بگیریم بدون برنامه؟

یکی از چالش های بزرگ صاحبین کسب و کارهای اینستاگرامی بالا بردن فالوورهای پیج شان با کمترین هزینه و حتی بدون هزینه است! اکثر صاحبین پیج های اینستاگرامی دوست دارند بدون کوچکترین دردسری فالوورهای زیادی به دست آوردند و روز به روز به تعداد دنبال کنندگان پیج شان اضافه شود.

یکی از چالش های بزرگ صاحبین کسب و کارهای اینستاگرامی بالا بردن فالوورهای پیج شان با کمترین هزینه و حتی بدون هزینه است! اکثر صاحبین پیج های اینستاگرامی دوست دارند بدون کوچکترین دردسری فالوورهای زیادی به دست آوردند و روز به روز به تعداد دنبال کنندگان پیج شان اضافه شود.

واقعیت این است که فعالیت تجاری در اینستاگرام اولین لازمه اش داشتن فالوورهای زیاد برای پیج اینستاگرام است. تا زمانی که نتوانید تعداد فالوورهای پیج تان را بالا ببرید درآمدتان هم بالا نخواهد رفت! ما در طول شبانه روز در تلاشیم تا درآمدمان را از طریق اینستاگرام افزایش بدهیم پس سعی می کنیم افراد بیشتری را با کسب و کارمان آشنا کنیم.

اما سوال مهم دقیقا این است که چطور فالوور واقعی برای پیج مان بگیرم بدون اینکه از برنامه های افزایش فالوور استفاده کنیم؟ خب همانطور که می دانید روش های زیادی برای بالا بردن فالوورهای پیج اینستاگرام وجود دارد اما در این مقاله قصد داریم بهترین روش زیاد کردن فالوور پیج اینستاگرام را به شما معرفی کنیم. پس اگر دوست دارید بهترین روش افزایش فالوور اینستاگرام را یاد بگیرید حتما تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

چرا تعداد فالوورهای پیج در اینستاگرام مهم است؟

سرمایه هر کسب و کاری مشتریان آن کسب و کار هستند. تعداد مخاطبان علاقه مند در هر کسب و کاری مهم است که چقدر باشد. در اینستاگرام تعداد فالوورهای پیج است که نشان دهنده مخاطبان فعال و علاقه مند به آن کسب و کار است. هر چقدر تعداد فالوورهای بیشتری داشته باشید شانس اینکه تعداد مشتریان تان را افزایش دهید بیشتر خواهد بود. اول باید مخاطبان هدف را جذب کنید، سپس از راه های مختلف آن ها را بیشتر علاقه مند کنید و در نهایت آن ها را به مشتری تبدیل کنید.

از این گذشته تعداد فالوورهای پیج در اینستاگرام نشان دهنده اعتبار شماست. شنیدید می گویند عقل مردم به چشم شان است؟ این قضیه در اینستاگرام و کلا در فضای مجازی بسیار پر رنگ تر است. هر چقدر تعداد فالوورهای پیج تان بیشتر باشد افراد بیشتری مایل به دنبال کردن شما هستند. متاسفانه یا خوشبختانه این یک فاکتور مهم برای بررسی اعتبار پیج های اینستاگرامی محسوب می شود.

چگونه بدون برنامه فالوورهای واقعی برای پیج مان بگیریم؟

همانطور که می دانید برنامه های زیادی برای افزایش فالوور اینستاگرام وجود دارند که رایگان هم هستند اما به درد جذب فالوور واقعی نمی خورند! خیلی از این برنامه فالوورهای فیک برای پیج تان جذب می کنند و این باعث می شود تا خیلی سریع افت شدیدی را در تعامل مخاطبان با پیج تان تجربه کنید. در ادامه قصد داریم روش هایی را به شما معرفی کنیم تا بتوانید فالوورهای واقعی را برای پیج تان جذب کنید. در ادامه همراه ما باشید.

 چطور بدون برنامه فالوور واقعی بگیریم؟

با پیج های هم حوزه در تعامل باشید

یکی از بهترین روش های جذب فالوور اینستاگرام این است که با پیج های هم حوزه در تعامل باشید. منظور این نیست که حتما با رقبای اصلی خود در تعامل باشید! همین که تعدادی پیج مرتبط با کارتان را پیدا کنید و با آن ها در تعامل باشید کافی است. منظور از تعامل این است که پست های شان را لایک کنید، زیر پست هایشان کامنت درج کنید، با فالوورهای آن پیج ها ارتباط برقرار کنید و … این فعالیت ها به دیده شدن پیج تان بیشتر کمک می کند. به خاطر اینکه پیج شما مرتبط با پیج هدف است هم فالوورهای آن ها را می توانید به راحتی جذب کنید.

بعد از انجام این فعالیت ها می توانید با صاحبین این پیج ها ارتباط بگیرید و از آن ها بخواهید بیشتر با هم تعامل برقرار کنید. مثلا می توانید پیشنهاد استوری کردن همدیگر را بدهید یا پیشنهاد انتشار پست مشترک بدهید. همینطور اگر برای تان مقدور بود می توانید لایو های مشترک برگزار کنید. این فعالیت ها باعث افزایش فالوورهای پیج شما می شود. چون به اصطلاح فالوورهایتان بر می خورند. یعنی فالوورهای شما پیج آن ها را فالو می کنند و بالعکس فالوورهای آن ها پیج شما را فالو می کنند.

روی جذب فالوور از اکسپلور حساب باز کنید!

همانطور که می دانید گرفتن ورودی از اکسپلور برای همه ما جذاب است و دوست داریم تمام پست هایی که منتشر می کنیم وارد اکسپلور اینستاگرام شود. حقیقت این است که اگر بتوانید پست های خود را وارد اکسپلور اینستاگرام کنید کار تمام شده است. یعنی بدون کوچکترین هزینه ای برای تبلیغات می توانید فالوورهای زیادی برای پیج تان جذب کنید. آن هم فالوورهای واقعی و هدفمند!

برای اینکه به اکسپلور اینستاگرام راه پیدا کنید به طور خلاصه بگوییم باید محتوای جذاب و خلاقانه ای بتوانید تولید کنید. در این صورت است تعامل مخاطبان با پیج تان بالا می رود و در نهایت پست های شما وارد اکسپلور می شود. اما این کار از پس هرکسی بر نمی آید و حتی در بسیاری از حوزه های کاری شدنی نیست! بهترین راه کار برای ورود پست ها به اکسپلور استفاده از خدمات تضمینی ورود به اکسپلور اینستاگرام است. با خرید بسته های ورود به اکسپلور اینستاگرام می توانید پست های خود را بدون دردسر و با کمترین هزینه وارد اکسپلور کنید و هزاران ورودی اکسپلور جذب کنید.

استفاده از ربات افزایش فالوور اینستاگرام

ربات های اینستاگرام هنوز هم جواب می دهند. اگر دنبال یک روش اتوماتیک برای جذب فالوور واقعی و هدفمند هستید استفاده از ربات اینستاگرام را به شما پیشنهاد می دهیم. اگر از آن دسته افرادی هستید که حوصله استفاده از روش های افزایش فالوور را ندارید باید به شما بگویم بهترین گزینه استفاده از ربات افزایش فالوور اینستاگرام برای شماست. بدون دخالت شما و به صورت ۲۴ ساعت اهداف کاری شما را برای جذب فالوور انجام می دهد.

ناگفته نماند بهترین گزینه برای افزایش فالوور واقعی در حال حاضر استفاده از ربات اینستاگرام است. ربات های اینستاگرام قابلیت های زیادی دارند مثلا می توانند بر اساس جنسیت، منطقه جغرافیایی، هشتگ و … فالوور برای پیج شما جذب کنند. همینطور می توانند فالوورهای فیک پیج تان را شناسایی و پاک کنند. از دیگر قابلیت های ربات های اینستاگرام انتشار پست به صورت زمان بندی شده است.

اگر می خواهید از ربات اینستاگرام برای افزایش فالوور استفاده کنید بهترین ربات اینستاگرام ربات جت فالوور است. این ربات قابلیت های فوق العاده ای دارد و همیشه هم در حال به روز رسانی است. استفاده از این ربات مطمئن را به شما پیشنهاد می کنیم.

جمع بندی و پایان

ما در این مقاله سعی کردیم بهترین روش های افزایش فالوور اینستاگرام بدون برنامه را به شما معرفی کنیم. اگر دنبال جذب فالوور واقعی و فعال هستید پیشنهاد می کنیم حتما از ربات افزایش فالوور اینستاگرام استفاده کنید. این ربات ها قابلیت های زیادی دارند و شما را در افزایش فالوور پیج تان کمک می کنند. امیدواریم از این مقاله هم استفاده کافی را برده باشید. اگر سوالی داشتید در قسمت کامنت ها از ما بپرسید در اسرع وقت پاسخگوی شما خواهیم بود.

Share