قوی ترین ربات های اینستاگرام اندروید و PC را بشناسید

آیا می دانید قدرتمندترین ربات های اینستاگرام برای اندروید و رایانه شخصی کدامند؟ در این مطلب بهترین ربات های اینستاگرام اندروید، کامپیوتر و حتی آیفون را معرفی کرده ایم که با مطالعه آن می توانید انتخاب بهتری داشته باشید پس با ما همراه باشید.

آیا می دانید قدرتمندترین ربات های اینستاگرام برای اندروید و رایانه شخصی کدامند؟ در این مطلب بهترین ربات های اینستاگرام اندروید، کامپیوتر و حتی آیفون را معرفی کرده ایم که با مطالعه آن می توانید انتخاب بهتری داشته باشید پس با ما همراه باشید.

قدرتمندترین ربات اینستاگرام چیست؟

ربات های اینستاگرام به طور کلی امکانات و عملکردهای مشابهی دارند. اما در جزئیات و برخی ویژگی ها تفاوت هایی بین آنها وجود دارد. باید به خاطر داشته باشید که همیشه کوچکترین تفاوت ها مهم هستند و می توانند ربات های ایده آل را از ابزارهای متوسط ​​متمایز کنند. در این قسمت از زوایای مختلف به ربات ها می پردازیم و همه جوانب را بررسی می کنیم تا بتوانید بهترین ربات اینستاگرام را برای کسب و کار خود انتخاب کنید.

خرید ربات اینستاگرام بهترین راه برای جذب فالوور واقعی است. در این مقاله به نکات لازم برای سفارش بهترین ربات اینستاگرام اشاره می شود. با افزایش نفوذ شبکه های اجتماعی در جوامع و افزایش امکانات این شبکه ها، مخاطبان زیادی به عضویت این شبکه های اجتماعی درآمده و روزانه از این شبکه ها بازدید می کنند. بنابراین بسیاری از افراد و شرکت ها به فکر استفاده از این بازار بکر و کم هزینه هستند. یکی از قدرتمندترین و البته محبوب ترین شبکه های ایران اینستاگرام است. از آنجایی که اینستاگرام در کشور عزیزمان بدون فیلتر است، بسیار محبوب است. روزانه میلیون ها نفر از صفحات اینستاگرام بازدید می کنند.

ربات اینستاگرام چیست؟

اولین سوال این است که ربات اینستاگرام دقیقا چیست؟ به زبان ساده، ربات اینستاگرام یک برنامه تحت وب است (البته رباتی به نام نینجاگرام در ویندوز بود) که وظیفه اصلی آن انجام یک سری فعالیت هایی است که در اینستاگرام انجام می شود. با استفاده از ربات اینستاگرام می‌توانید فعالیت‌هایی را انجام دهید که اگر مجبور به انجام آن‌ها نیستید (مانند تعامل با کاربران)، آن‌ها را خیلی ساده انجام دهید.

کار با ربات اینستاگرام بسیار ساده است. برای شروع، کافی است با حساب اینستاگرام خود وارد ربات شوید. مجموعه ای از فعالیت هایی را که می خواهید انجام دهید برنامه ریزی کنید و ربات آن را به صورت کاملا خودکار (بدون دخالت شما) برای شما انجام خواهد داد.

ویژگی های ربات اینستاگرام در سایت بات پک:

  • دنبال کردن و لغو فالو به صورت خودکار
  • لایک و کامنت خودکار
  • فالو، لغو فالو، لایک و نظر بر اساس هدف گذاری دلخواه
  • هدف گذاری برای لایک کردن، نظر دادن و دنبال کردن
  • هدف گذاری بر اساس هشتگ ها، فالوورها
  • فالوورها، لایک ها، نظردهندگان و مکان ها
  • تنظیم خودکار و دستی سرعت فالو، آنفالو، لایک و کامنت
  • فعالیت‌ها را بر اساس تاریخ ارسال، نوع پست
  • حداقل و حداکثر تعداد لایک، نظرات، فالوورها و دنبال‌کنندگان نمایه‌ها و توجه یا مستقل از حساب‌های تجاری فیلتر کنید.
  • تنظیم هشتگ و تنظیم موقعیت مکانی (مکان ها)
  • شناسایی کاربران هدف و خاموش شدن خودکار (تنظیم حداکثر تعداد لایک، نظر، دنبال کردن و لغو فالو و تنظیم تایمر)
  • ارائه گزارش دقیق عملکرد ربات و امکان فعال و غیرفعال کردن ربات در زمان مورد نظر
  • رابط کاربری ساده و زیبا و امکان افزودن چندین اکانت در نسخه های استاندارد و پریمیوم

ربات اینستاگرام برخلاف قوانین اینستاگرام است؟

به طور کلی، هر فعالیتی که بیش از حد معمول در اینستاگرام باشد، خلاف قوانین اینستاگرام است. برای مثال، اگر افراد زیادی را با اکانت خود فالو کنید، خلاف قوانین اینستاگرام است. اما با تنظیم سرعت ربات می توانید فعالیت های ربات را بر اساس قوانین اینستاگرام تنظیم کنید و نگران مسدود شدن اکانت اینستاگرام خود نباشید.

چرا ربات افزایش فالوور رایگان اینستاگرام کار نمی کند؟

امنیت ربات های رایگان افزایش فالوور اینستاگرام بسیار ضعیف است و ممکن است صفحه شما برای همیشه مسدود شود. به غیر از آن، ربات‌های رایگان برای افزایش مشترکین اثربخشی پایینی دارند. ویژگی های موجود در ربات های پولی اینستاگرام به هیچ وجه در ربات های رایگان اینستاگرام موجود نیست!

آخرین کلمه

راه های دیگری برای جذب فالوور وجود دارد که حتی شما را از استفاده و صرف هزینه برای خرید فالوور یا ربات اینستاگرام نجات می دهد و آن تولید محتوا است. مهم نیست که تولید محتوای شما چقدر قوی و جذاب است، مطمئن شوید که می توانید بهترین صفحه را بدون هزینه خاصی داشته باشید.

منبع: ویرگول

Share