رئیس پلیس آگاهی گیلان خبر داد؛

دستگیری عاملان تصادف ساختگی در فومن | اعتراف به ۳۱ فقره کلاهبرداری

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری ۳ نفر از عاملان تصادف ساختگی در شهرستان فومن خبر داد و گفت: متهمان در تحقیقات پلیس به ۳۱ فقره کلاهبرداری با شیوه تصادف ساختگی اعتراف کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرهنگ «علیرضا حدادی» در گفت‌وگو با پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: برخورد قاطع پلیس با کلاهبرداران و ایجاد فضای ناامن برای آن‌ها و از طرفی ارتقاء سطح آگاهی عمومی با تشدید اقدامات پیشگیرانه، موجب کاهش وقوع کلاهبرداری می‌شود.
وی در ادامه گفت: در پی اعلام شکایت تعدادی از شهروندان در خصوص کلاهبرداری از آن‌ها با شیوه تصادف ساختگی، کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان فومن، موضوع را مورد پیگیری قرار دادند.
رئیس پلیس آگاهی استان گیلان تصریح کرد: با بررسی‌های صورت گرفته موضوع مشخص شد، ۳ نفر با یک دستگاه خودرو سواری در روزهای شلوغ در محورهای مواصلاتی شهرستان فومن با طرح و نقشه قبلی و شگردی خاص اقدام به تصادف ساختگی کرده و با خودداری از رفتن به بیمه از راننده طرف مقابل خسارات اضافی دریافت می‌کنند.
این مقام انتظامی با بیان اینکه پس از اقدامات فنی و پلیسی متهمان شناسایی و با هماهنگی قضائی دستگیر شدند افزود: متهمان۳۱ و ۳۲ و ۳۳ساله در تحقیقات پلیس به ۳۱ فقره کلاهبرداری با شیوه تصادف ساختگی اعتراف که پس از تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.
سرهنگ حدادی در پایان از مردم خواست در صورت برخورد با موارد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

Share