پس از صعود به لیگ دسته دوم؛

داداش زاده: صعود پاک را به هواداران داماش تبریک می‌گویم | قلبمان باهم می‌تپد

سرمربی تیم فوتبال داماش با اشاره به اینکه حق داماش حضور در سطح اول فوتبال کشور است، گفت: صعود داماش گیلان با ارائه فوتبالی پاک و جنگنده بوده و این صعود پاک را به هواداران متعصبمان تبریک می‌گویم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، بهزاد داداش زاده در گفت‌وگو با داماش یار با اشاره به اینکه قلب تیفوسی‌ها با داماش می‌تپد، اظهار کرد: داماش با ارائه فوتبالی پاک موفق شد به لیگ دسته دوم صعود کند و در این راه حمایت پیشکسوتان، هواداران متعصبان و بازیکنان جنگنده چشمگیر بوده است.

وی با تأکید بر اینکه جایگاه داماش لیگ دسته سوم و دوم نیست، گفت: حق بازیکنان و هوادارانمان حضور در لیگ برتر فوتبال کشور است.

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان که پیش‌ازاین یکی از بازیکنان مطرح داماش در دهه ۶۰ بوده، گفت: به‌عنوان سرمربی داماش حس می‌کنم همانند دهه ۶۰ در زمین بازی می‌کنم، قلب بنده همواره به عشق بازیکنان می‌تپد و بالعکس.

داداش زاده با اشاره به اینکه نبایستی مالک باشگاه را تنها گذاشت، بیان کرد: مسؤولان در فصلی که گذشت پای‌کار آمدند و جهانبخش آرمان، مدیرکل ورزش و جوانان، قربانعلی الماسخاله، رئیس هیئت فوتبال گیلان کمک‌حالمان بودند.

Share