مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان:

 بهترین رزمندگان عرصه جهاد تبیین خبرنگاران هستند | هدایت و سعادت جامعه به دست اصحاب رسانه است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه دشمن امروزه اجازه نمی‌دهد اخبار انقلاب اسلامی در دنیا مخابره شود، گفت: بهترین رزمندگان در صف اول جهاد تبیین خبرنگاران هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مهدی پارسا در همایش خبرنگاران حسینی با گرامیداشت روز خبرنگار گفت: تلاقی این روز با عاشورا سبب می‌شود که ارزش و تاثیر خبرنگاران را در حوادث و وقایع متوجه شویم زیرا اگر پیام رسان‌های کربلا نبودند قطعا کربلا در کربلا می‌ماند.

مسئول رسانه بسبج استان گیلان افزود: اصحاب رسانه همیشه در کنار اطلاع‌رسانی و کار سختی که دارند با مشکلاتی مانند معیشت، بیمه و امنیت شغلی رو به رو هستند.

وی افزود: برای حل این مشکل به دنبال تشکیل نظام صنفی خبرنگاران هستیم تا بتوانیم این مشکلات را حل کنیم. انتظار ما از همه مسئولان و نیز اصحاب رسانه پیگیری جدی در تشکیل نظام صنفی خبرنگاران باشد.

 بهترین رزمندگان عرصه جهاد تبیین خبرنگاران هستند

در ادامه احسان الله محمدی نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: سپاه و بسیج همیشه پشتیبان حقیقی رسانه ها بوده و هستند زیرا ما معتقد هستیم که خبرنگاران صف اول جهاد تبیین هستند.

وی افزود: دل نگرانی خبرنگاران دلنگرانی‌های ما نیز است. تقارن ۱۷ مرداد با عاشورا بسیار مغتنم است. قلم همیشه در طول تاریخ تاثیر گذار بوده است و اسلحه معنوی است و خداوند به قلم قسم میخورد. هدایت و سعادت جامعه به دست اصحاب رسانه است.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان یادآور شد: البته برخی اوقات قلم سبب گمراهی میشود مثل رسانه‌های خارج از کشور که با دروغ‌پراکنی‌ها سبب گمراهی جامعه می شوند.

محمدی افزود: اتفاقاتی که در فلسطین رخ میدهند را دشمنان و بنگاه های خبری آنها عنوان نمی کنند و از اصحابب رسانه واقعی میترسند و حتی به کشتن خبرنگار می‌پردازند.

وی گفت: خبرنگاری عشق و هنر است و هنر مردم داری، کار مجاهدانه و…از صفات خبرنگاران است، همچنین در جهاد تبیین بهترین رزمندگان در این عرصه خبرنگاران هستند.

توزیع ۷۵۰ هزار بسته معیشتی

الیاس کوثری نیز در ادامه جلسه گفت: ۷۵۰ هزار بسته معیشتی در دو سال گذشته به مبلغ ۳۱۵ میلیارد تومان توزیع شده است.

جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان اظهار کرد: توزیع غذای گرم به اندازه یک  میلیون و ۸۰۰ هزار پرس، توزیع بسته‌های آموزشی به مبلغ ۲۱ میلیارد تومان و بهداشتی ۷۲ میلیارد تومان و ذبح ۲ هزار و ۵۰۰ راس گوسفند.

وی ادامه داد: در دهه اول محرم امسال نیز از طریق پایگاه‌ها ۴۴ هزار بسته معیشتی توزیع کردیم و در نظر داریم به ۷۵۶ روستا آب‌رسانی کنیم.

خبرنگار :صدیقه زرین دوگوری

Share