رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات؛

امسال ورود زائران گیلانی به کشور عراق از مسیر مرز خسروی خواهد بود

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان گیلان با تاکید بر اینکه امسال ورود زائران گیلانی به کشور عراق از مسیر مرز خسروی خواهد بود، افزود: موکب های اربعینی آمادگی لازم را برای پذیرائی از زائرین اربعین در مرز آستارا  مرز خسروی و کربلا و نجف را دارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، موکبداران اربعینی ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان گیلان با نماینده ولی فقیه در استان گیلان دیدار کردند.

آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان گیلان با تاکید بر رعایت اخلاق حسینی و تکریم زائران عنوان داشت: شما موکب داران نمایندگان جمهوری اسلامی ایران در پیاده روی عظیم اربعین هستید.

امام جمعه رشت افزود: با نیت خالص و خدایی، با سعه صدر و اخلاق نیکو و با برادری بین دو ملت ایران و عراق زمینه خدمت رسانی به زائران را بخصوص زائران حوزه قفقاز که از مرز آستارا برای زیارت اربعین به گیلان ورود می‌کنند فراهم کنید.

مجید دوهندو رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان گیلان با تاکید بر اینکه امسال ورود زائران گیلانی به کشور عراق از مسیر مرز خسروی خواهد بود، افزود: موکب های اربعینی آمادگی لازم را برای پذیرائی از زائرین اربعین در مرز آستارا  مرز خسروی و کربلا و نجف را دارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین لاکانی نماینده ولی فقیه در ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان با بیان اینکه هیچ افتخاری بالاتر از خادمی و خدمتگزاری به زائرین اربعین نیست عنوان داشت مواکب با حضور روحانیون نسبت به انجام فرائض و پاسخ به سوالات شرعی به راحتی انجام شود، همچنین وی افزود امسال مواکب اربعینی پشتیبان و یاور مواکب عراقی باشند.

Share