در دیدار رفت فینال پلی آف لیگ سه فوتبال صورت گرفت؛

داماش گام اول را محکم برداشت | پیروزی مقابل دارایی تهران با حضور ۱۰ هزار نفری هواداران

در دیدار رفت فینال پلی آف لیگ سه فوتبال باشگاه‌های کشور، داماش گیلان در استادیوم سردار جنگل رشت و حضور ۱۰ هزار هوادارش پذیرای دارایی تهران بود که در نهایت توانست این تیم را با دو گل شکست دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از وارش اسپرت، در دیدار رفت فینال پلی آف لیگ سه فوتبال باشگاه‌های کشور، داماش گیلان از ساعت ۱۹ امروز (شنبه ۸ مرداد ماه) در استادیوم سردار جنگل رشت و حضور ۱۰ هزار هوادارش پذیرای دارایی تهران بود که در نهایت توانست این تیم را با دو گل شکست دهد.

گل‌های داماش در این دیدار را سعید طالبی در دقیقه ۴۵ و راستین خرمدل در دقیقه ۲+۴۷ به ثمر رساندند.

دیدار برگشت دو تیم از ساعت ۱۹ روز پنجشنبه ۱۳ مرداد در استادیوم غدیر تهران برگزار خواهد شد. داماش در صورت پیروزی در مجموع دو دیدار راهی لیگ دو فصل آینده فوتبال ایران خواهد شد.

لازم به ذکر است، طبق اعلام باشگاه داماش تمهیداتی برای اعزام هواداران داماش به استادیوم غدیر درنظر گرفته شده است که قرار است به زودی از سوی این باشگاه اعلام شود.

ترکیب داماش گیلان: عرفان قلعه‌نویی، مهرام دامادی، رضا امیدی، سامان فرزام‌پور، پژمان نجات، سیامک علیزاده، مهرگان گلبرگ (رضا زاهدتبار از ۶۴)، امید کلانتر (محمد طالبی از ۶۳)، راستین خرمدل (امیر محمد سیمان‌پور از ۴۶)، سعید طالبی، مسعود نوری (آرمان آبسالان از ۵۷ و محمد غلامی از ۸۳).

درحاشیه:

با توجه به اینکه زمان مسابقه در روز پنجشنبه سی دقیقه به جلو منتقل شد، هواداران با تاخیر وارد استادیوم شدند. بیش از ده هزار هوادار داماش از این دیدار استقبال کردند و به مانند همیشه طوفانی به تشویق تیم محبوب خود پرداختند.

-داماش در این دیدار از لباس‌های جدیدی استفاده کرد.

Share