گفتگوی امید هرندی با دیارمیرزا از کمپ تیم ملی فوتبال بانوان؛

کادرفنی تیم ملی فوتبال بانوان بسیار همدل هستند | فدراسیون پس از مسابقات کافا به ما فرصت بدهد

هرندی با اشاره به اینکه همیشه نتایج خوب پاداش دارد و پاداش آن نیز ارتقاء درجه است، تصریح کرد: پاداش کسب نتایج خوب این کادر حضور در تیم ملی بزرگسالان بانوان ایران بود البته باید بگویم که خانم‌ها آزمون و نجاتی پیش از این نیز چندین سال در تیم ملی بزرگسالان ایران حضور داشتند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، امید هرندی، مدیرفنی تیم ملی بانوان ایران در گفتگوی اختصاصی با دیارمیرزا از کمپ تیم ملی فوتبال بانوان ایران اظهار کرد: پس از کسب نتایج بسیار خوبی که با تیم شهرداری سیرجان در باشگاه‌های آسیا کسب کردیم و توانستیم برای اولین بار در تاریخ فوتبال کشور، این تیم را نائب قهرمان آسیا کنیم و سپس با تیم ملی جوانان بانوان ایران برای اولین در مسابقات غرب آسیا مقام قهرمانی را کسب کنیم، فدراسیون تصمیم گرفت همین کادرفنی را به تیم ملی بزرگسالان ایران ببرند.

همیشه نتایج خوب پاداش دارد | عدم حضور برخی بازیکنان تیم ملی

وی با اشاره به اینکه همیشه نتایج خوب پاداش دارد و پاداش آن نیز ارتقاء درجه است، تصریح کرد: پاداش کسب نتایج خوب این کادر حضور در تیم ملی بزرگسالان بانوان ایران بود البته باید بگویم که خانم‌ها آزمون و نجاتی پیش از این نیز چندین سال در تیم ملی بزرگسالان ایران حضور داشتند.

مدیرفنی تیم ملی بانوان ایران با بیان اینکه یکسال است که در کنار تیم‌های بانوان هستم، اظهار کرد: در طی این یکسال یک مقام نائب قهرمانی با تیم شهرداری سیرجان و یک قهرمانی با تیم ملی کسب کردم که در دوران پس از انقلاب بی‌سابقه بوده است.

هرندی گفت: پس از انتخاب ما به عنوان کادرفنی جدید تیم ملی بزرگسالان بانوان ایران، ما لیست ۳۵ نفره بازیکنان را به فدراسیون فوتبال اعلام کردیم که متأسفانه ۱۱ بازیکن تیم ملی بزرگسالان ما که در تیم خاتون بم حضور دارند و شش الی هفت بازیکن ثابت ما بودند به دلیل بازی این تیم در باشگاه‌های آسیا، بازیکنان خود را به ما نداد.

وی افزود: ۸۰ درصد بازیکنانی که باشگاه سپاهان اصفهان دعوت کردیم به ما اعلام کردند که مصدوم هستند!

حمایت کامل فدراسیون فوتبال ایران از تیم ملی بانوان

پیشکسوت فوتبال ایران ادامه داد: با توجه به این شرایط ما با یک تیم نصف و نیمه اما با حمایت کامل فدراسیون فوتبال ایران و تنها با هشت روز زمان تمرین، تیم را آماده حضور در کافا کنیم که کاری بسیار سخت و دشواری است.

هرندی همچنین اظهار داشت: با تمامی شرایطی که بیان شد به دلیل علاقه به وطن و کمک به جوانان کشور این مسئولیت را پذیرفتیم زیرا از جنس فوتبال هستیم.

وی با اشاره به شروع تمرینات تیم ملی بانوان، گفت: بازیکنان ما از تیم‌های شهرداری سیرجان، زارع باتری سنندج، ایلام، البرز، سپاهان، ملوان بندرانزلی، ذوب آهن و چند بازیکن آزاد هستند.

مدیرفنی تیم ملی بانوان ایران در گفتگو با دیارمیرزا اظهار کرد: با توجه به اینکه ۱۶ خرداد ماه مسابقات باشگاه‌های بانوان کشور به پایان رسیده بود، حدود ۲۰ روز از زمان تمرینات گذشته بود و بازیکنان متأسفانه آمادگی خوبی ندارند.

فدراسیون پس از مسابقات کافا به ما فرصت بدهد | کادرفنی تیم ملی فوتبال بانوان بسیار همدل است

این پیشکسوت فوتبال ایران با بیان اینکه از حمایت‌های فدراسیون که هرچه از دستشان بر آمد برای ما انجام دادند تشکر می‌کنیم، افزود: تمام سعی خود را می‌کنیم که حداقل خواسته‌های فدراسیون را برآورده کنیم.

هرندی با اشاره به اینکه بازی‌های سختی در کافا خواهیم داشت، گفت: روز به روز تیم‌ها قوی‌تر می‌شوند بنابراین از آقای کامرانی‌فر، دبیر فدراسیون فوتبال درخواست می‌کنم که حداقل بعد از مسابقات کافا به ما فرصت بدهند.

وی اظهار داشت: ما نیاز به وقت داریم و اگر این وقت را به ما بدهند می‌توانیم فوتبال بانوان را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

به گزارش دیارمیرزا، مدیرفنی تیم ملی بانوان ایران با بیان اینکه کادرفنی تیم ملی فوتبال بانوان بسیار همدل هستند، گفت: مشکل اصلی ما کمبود زمان است و عدم حضور بازیکنان ما است.

هیچگونه قراردادی با باشگاه داماش گیلان ندارم | تنها می‌توانم به صورت دورادور کمک فکری بدهم

این پیشکسوت فوتبال گیلان در خصوص داماش نیز گفت: اسم بنده به عنوان مدیرفنی این تیم اعلام شد اما باید بگویم هیچگونه قراردادی با باشگاه داماش گیلان ندارم و تنها به دلیل اینکه آقای بهزاد داداش‌زاده که زحمات زیادی برای فوتبال گیلان کشیده است و دوست خوب بنده نیز هست از من درخواست کرد به صورت نمادین در کنار این تیم باشم.

وی ادامه داد: بنده از ۵ تیرماه برای اردوی تیم ملی در کمپ تیم ملی هستم و تنها می‌توانم به صورت دورادور کمک فکری بدهم وگرنه هیچگونه مسئولیتی در این تیم ندارم.

Share