آتش‌نشانی رشت اعلام کرد:

سقوط از چاهک آسانسور جان کارگر ساختمانی را در رشت گرفت

متاسفانه در این حادثه کارگر ساختمانی (مردی حدودا ۵۷ ساله) در حین کار از چاهک آسانسور طبقه سوم ساختمان در حال احداث سقوط کرد و بر اثر شدت صدمات وارده فوت کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حادثه سقوط از چاهک آسانسور در ساعت ۹:۵۸ صبح امروز (۲۸ تیر ماه ۱۴۰۱) به مرکز فرماندهی آتش‌نشانی رشت اطلاع داده شد.

بلافاصله ۴ آتش‌نشان بهمراه یکدستگاه خودروی نجات به محل حادثه واقع در بلوار شهید قلی‌پور مقابل بیمارستان پارس اعزام شدند.

گفتنی است: متاسفانه در این حادثه کارگر ساختمانی (مردی حدودا ۵۷ ساله) در حین کار از چاهک آسانسور طبقه سوم ساختمان در حال احداث سقوط کرد و بر اثر شدت صدمات وارده فوت کرد.

همین گزارش حاکی است: سقوط در چاهک آسانسور، سقوط کارگر ساختمانی از پله‌های نیمه تمام، سقوط کارگر از پشت بام و… از پر تکرار‌ترین حوادث ناشی از کار کارگران زحمت کش و پر تلاش ساختمانی است که متاسفانه در پی حوادث ناشی از سقوط دچار آسیب‌های شدید یا فوت می‌شوند.

بدین واسطه به کارگران و کارفرمایان توصیه می‌شود اصل رعایت اصول ایمنی را سر لوحه کار و فعالیت خود قرار دهند تا ضمن پیشگیری از بروز حوادث ناشی از کار، موجبات حفظ سلامت کارگران فراهم شود.

 

Share