روابط عمومی فرمانداری رشت، اعلام کرد:

تمدید مهلت اقدام شهروندان رشتی برای تعیین تکلیف جرائم تردد ایام کرونا

آخرین فرصت ثبت نام برای تعیین تکلیف جرائم تردد ایام کرونا تا پایان مرداد ماه تمدید شد. بازه زمانی فوق آخرین فرصت برای تعیین تکلیف جرائم تردد ایام کرونا بوده و این مدت به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، روابط عمومی فرمانداری رشت طی اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به فروکش کردن شدت همه گیری کرونا و مجاز بودن تردد در تمامی ساعات شبانه روز، شهروندان گرامی می توانند از تاریخ ۱۴۰۱/۰۴/۱۳ لغایت پایان مرداد ماه با ثبت نام در پرتال فرمانداری رشت به آدرس rasht.gilan.ir نسبت به دریافت کد رهگیری اقدام نمایند.

در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است: در ادامه این فرایند نیازی به حضور شهروندان در محل فرمانداری نبوده و این عزیزان می‌‌توانند پس از بررسی‌ کارشناسان فرمانداری و ارسال پیامک تایید درخواست ثبت شده، با مراجعه به مراکز پیشخوان دولت و ارائه کد رهگیری، برگه تایید درخواست تردد خود را دریافت و برای طی سایر مراحل قانونی به پلیس راهور ارائه نمایند.

همچنین در این اطلاعیه تاکید گردیده: بازه زمانی فوق آخرین فرصت برای تعیین تکلیف جرائم تردد ایام کرونا بوده و این مدت به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

Share