فدراسیون فوتبال از کادر فنی تیم ملی کاملا حمایت می‌کند

بیانیه فدراسیون فوتبال بعد از ابقای اسکوچیچ | از تأکید بر برخورد با بی‌انضباطی تا همدلی

در بیانیه فدراسیون فوتبال آمده است: بدیهی است فدراسیون فوتبال از این پس با هرگونه بی‌انضباطی، بداخلاقی و ایجاد شکاف و اختلاف در تیم ملی در هر سطحی با قاطعیت و مطابق قوانین و مقررات برخورد خواهد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فدراسیون فوتبال بعد از نشست مشترک اعضای هیئت رئیسه و کمیته فنی این فدراسیون بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: «با عنایت به موضع‌گیری‌های مکرر قبلی فدراسیون فوتبال مبنی بر حمایت کامل از کادر فنی تیم ملی و با توجه به نتایج قابل قبول تیم ملی که محصول هم‌افزایی و تلاش مشترک بازیکنان، کادرفنی، فدراسیون و حمایت‌های مجموعه حاکمیت جمهوری اسلامی ایران بوده است، هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال بار دیگر بر حمایت همه‌جانبه از کادر فنی تیم ملی تأکید کرده و بر این اساس همکاری دوطرف همچنان استمرار خواهد داشت.

بدیهی است فدراسیون فوتبال از این پس با هرگونه بی‌انضباطی، بداخلاقی و ایجاد شکاف و اختلاف در تیم ملی در هر سطحی با قاطعیت و مطابق قوانین و مقررات برخورد خواهد کرد. بر این اساس در آستانه بازی‌های مهم جام جهانی قطر از همه هواداران پرشور فوتبال ایران، اصحاب رسانه، پیشکسوتان و همه کسانی که دل در گرو اعتلای پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران دارند تقاضا داریم که در جهت همبستگی و اتحاد بیشتر در تمامی ارکان تیم ملی حداکثر همراهی و همدلی را داشته باشیم».

Share