آیت الله سعیدی در لنگرود؛

این انقلاب قطعا در ظهور نقش دارد | هیچ زمانی طاغوت به بزرگی طاغوت امروز نبود

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا با بیان اینکه فشار دشمن برای جدایی مردم از دین است، گفت: آماده‌سازی برای ظهور امام زمان یکی از وظایف مردم امروز است و اگر مراسم‌های محرم نقشی در زمینه‌سازی ظهور نداشته باشد صرفا یک مراسم برگزار شده و برای ظهور فایده‌ای ندارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، آیت الله «علی سعیدی» در همایش جهاد تبیین که امروز (پنج‌شنبه، ۳۰ تیر) در سالن اجتماعات دانشکده پیراپزشکی این شهرستان برگزار شد، گفت: با توجه به شرایط کنونی ارتباط بیشتر با مردم و ایجاد امید واقعی در جامعه امری ضروری است.

رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به رابطه بین بعثت، غدیر، عاشورا و ظهور آخرین ذخیره الهی، افزود: بعثت آغاز اسلام و شروع جهانی‌سازی مکتب حیات بخش الهی، غدیر تضمین استمرار بعثت، عاشورا احیاگر بعثت و غدیر، ظهور احیاگر بعثت، غدیر و عاشورا و جهانی‌سازی اسلام است.

آیت الله سعیدی ادامه داد: اگر ما توانستیم جایگاه انقلاب اسلامی ایران و نقش آن را در این چهار پدیده تبیین کنیم، بزرگ‌ترین خدمت به آخرین ذخیره الهی را انجام داده‌ایم.

وی با بیان اینکه یکی از معجزات پیامبر اعظم و ائمه (ع) پیشگویی‌ها برای آینده است، تصریح کرد: هیچ مکتبی به اندازه اسلام آینده نگری نداشته است و هزار و ۸۰۰ مورد علائم ظهور را بزرگان بیان کردند و خطبه غدیر ۲۲ بار راجع به آخرین ذخیره الهی بیان می‌کند.

رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در خصوص این سوال که آیا تکلیف ما نسبت به امت‌های پیشین سنگین‌تر است؟ بیان کرد: در این خصوص سه نظر وجود دارد، بعضی‌ها معتقد هستند تکلیف ما سبک‌تر است، برخی معتقدند همه تکالیف را داریم و یکسان هست.

وی با بیان اینکه ارجاع به تاریخ، فلسفه‌ای در اسلام دارد، اظهار کرد: ما با امت گذشته نقاط اشتراک و افتراقی داریم که اولین وظیفه مشترک در تکالیف کلان است که مصادیقی از جمله مبارزه با طاغوت زمان، دفاع از مظلوم و ولایت مداری دارد.

آیت الله سعیدی با بیان اینکه اجر و مزد هر قوم و قبیله‌ای متناسب با حجم مسئولیت آن است، خاطرنشان کرد: حجم امروز توان و ظرفیت دشمن با هیچ زمانی قابل مقایسه نیست یکی از اصولی مشترک مبارزه با طاغوت است و همه ما باید در برابر طاغوت بایستیم و خستگی معنایی ندارد.

وی با اشاره به اینکه دشمن فشار آورده و دایره را تنگ‌تر می‌کند اما هر اجر و مزدی سختی‌های خاص خود را دارد و این انقلاب قطعا در ظهور نقش دارد، اذعان کرد: ولایت‌مداری یکی از اصول مشترک بین همه امت‌هاست، شریعت مداری از اصول مشترک دیگری است که ۴۳ سال است دین و شریعت در جامعه جاری است و تمام تلاش دشمن جدایی مردم از دین است.

رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا، آماده‌سازی برای آخرین ذخیره الهی و آمادگی فردی، آماده‌سازی ظهور، آمادگی سیستمی، منطقه‌ای و بین‌المللی را از تکالیف ممتاز و ویژه دانست و تصریح کرد: طاغوت ما متکی به تکنولوژی، اقتصاد، تسلیحات است و امپراطوری رسانه‌ای دشمن قابل مقایسه با هیچ دوره و زمانی نیست، باید توان خود را در برابر دشمن مضاعف کنیم.

وی با بیان اینکه بدون انقلاب اسلامی ایران امکان تحول و تغییر در منطقه غرب آسیا وجود نداشت، خاطرنشان کرد: تحولات در منطقه متاثر از انقلاب اسلامی ایران است و جهان باید مطلع شود و جنایات آمریکا افشا شود و رژیم پوشالی به مردم معرفی شود.

Share