مهر تایید طارمی روی نقش جادوگران در تیم ملی

افشاگری تکان‌دهنده طارمی از جادو و جنبل در تیم ملی | اتفاقات باورنکردنی در اردوی قطر

در زمان حضور شهاب‌الدین عزیزی‌خادم در فدراسیون فوتبال شائبه‌های مختلفی در خصوص حضور جادوگر در تیم ملی وجود داشت و مطرح شدن ماجرای خوبان عالم از سوی رییس سابق فدراسیون فوتبال هم به این قضیه دامن زد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از خبرآنلاین، مهدی طارمی ماجرای حضور جادوگر در فدراسیون فوتبال را تایید کرد!

در زمان حضور شهاب‌الدین عزیزی‌خادم در فدراسیون فوتبال شائبه‌های مختلفی در خصوص حضور جادوگر در تیم ملی وجود داشت و مطرح شدن ماجرای خوبان عالم از سوی رییس سابق فدراسیون فوتبال هم به این قضیه دامن زد.

مهدی طارمی در گفتگو با عادل فردوسی‌پور ضمن تایید این مسئله گفت: شماره‌های ۹ و ۷ و ۱۱ بهترین بود! پاداش‌های تیم ملی هم باید به مضرب‌های این سه عدد می‌رسید و می‌گفتند مثلا شما دقیقه ۶۹ گل می‌زنید و یک سری اعتقاد داشتند. این اعداد را دوست داشتند و به هر طریقی به این می‌رسید. ما در مورد پاداش‌ها مثلا گفتیم ۶ و ۴ بدهید که می‌شود ۱۰ هزار دلار ولی آن‌ها ۳۵۰۰ و ۵۵۰۰ می‌دادند که بشود ۹ هزار دلار یا ۶ و ۵ می‌دادند که بشود ۱۱ هزار دلار و به عدد مورد علاقه برسند!

افشاگری باورنکردنی فردوسی‌پور از اتفاقات اردوی قطر

حواشی مربوط به اردوی اخیر تیم ملی ایران در قطر هم‌چنان ادامه دارد. در شرایطی که طی هفته‌های اخیر از فدراسیون فوتبال انتقادات زیادی بابت برگزاری اردو در قطر شده بود، عادل ‌فردوسی‌پور در گفت و گو با مهدی طارمی از یک راز عجیب پرده برداشت.

او مدعی شد بازیکنان در این اردو تا ساعت ۴ صبح مافیا بازی می‌کردند و صبح هم ساعت صبحانه و بیدار شدن بازیکنان آزاد بوده است. مهدی طارمی هم این موضوع را تا حدودی تایید کرد و از برنامه‌ریزی فدراسیون فوتبال و عدم وجود نظم انتقاد داشت.

انتقاد صریح طارمی از تصمیم جنجالی اسکوچیچ

مهدی طارمی در گفت و گو با عادل فردوسی‌پور در خصوص مسائل مختلف تیم ملی صحبت کرد.

او ابتدا در خصوص تصمیم اسکوچیچ برای خط زدن استقلالی‌ها گفت: شما می‌دانستید وقتی بازیکنان استقلال را خط می‌زنید تبعاتی دارد که باید پای آن بایستید و اگر نمی‌ایستید اتفاقاتی رخ می‌دهد که در شان تیم ملی نیست و من در این ۶-۷ سال ندیده‌ام. یک سری چیزها از گذشته با ما آمده و نظمی آمده که به ان عادت کردیم. وقتی یک سری بی‌نظمی عادی ببینیم به چشم ما بزرگ می‌آید.

طارمی در ادامه گفت: از اردوی بحرین ببینید چند بازیکن به تیم ملی آمده است. فکر کنم ۴۰-۵۰ نفر باشد. تیم ملی باید طوری باشد که شما آرزوی پوشیدن پیراهن ان را داشته باشید و برای آن چند سال زحمت بکشید. این رفتار جایگاه پیراهن تیم ملی را پایین می‌آورد و همه به راحتی وارد تیم ملی می‌شوند.

Share