تنها چند روز پس از قهرمانی؛

موافقت استقلال با درخواست جدایی فرهاد مجیدی | سرمربی جدید معرفی می شود

باشگاه استقلال با صدور بیانیه‌ای از موافقت خود با جدایی فرهاد مجیدی سرمربی این تیم خبر داد و نوشت:مدیر عامل باشگاه پس از مذاکره، سرمربی جدید را در اسرع وقت انتخاب و‌ معرفی نمایند تا فرصت جهت نقل و انتقالات مغتنم شمرده شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، چند روز پس از مسجل شدن قهرمانی استقلال در لیگ برتر بود که شایعاتی پیرامون جدایی احتمالی فرهاد مجیدی به گوش می‌رسید. سرمربی آبی‌پوشان قصد داشت تا پس از بازی با نفت مسجدسلیمان با هواداران خداحافظی کند که به توصیه نزدیکان فرهاد، او این کار را دو روز پس از برگزاری جشن قهرمانی و با انتشار پستی اینستاگرامی انجام داد.

در اطلاعیه‌ای که مجیدی منتشر کرد، او برخی مشکلات که نامی از آنها نبرد و همچنین رسیدن یک پیشنهاد از امارات را دلایل خود برای جدایی از جمع آبی‌ها بیان کرد و از مدیران باشگاه درخواست کرد تا با جدایی او موافقت کنند.

پس از آن بود که اطلاعیه‌ای در رسانه رسمی باشگاه استقلال منتشر و اعلام شد که ظرف ۲۴ ساعت، آبی‌ها به درخواست مجیدی پاسخ خواهند داد. در نهایت امشب این بیانیه از طریق رسانه‌های رسمی باشگاه منتشر و مدیران استقلال با جدایی مجیدی موافقت کردند.

در بیانیه آبی‌ها آمده است: در پی درخواست جدایی جناب آقای فرهاد مجیدی از سرمربیگری تیم فوتبال استقلال، جلسه هیات مدیره این باشگاه برگزار شد که پس از بحث و بررسی نکات زیر اعلام می‌شود.

۱- باشگاه استقلال پس از دریافت درخواست جدایی جناب آقای فرهاد مجیدی، جلسات فشرده و مداومی با ایشان برگزار کرده که آخرین آن مربوط به روز گذشته در امارات بوده است. در این جلسات آقای مجیدی ضمن ابراز علاقه فراوان به باشگاه بزرگ استقلال و هواداران عزیز، فرصت مربیگری در امارات را باز شدن پنجره جدیدی برای آینده حرفه‌ای خود عنوان کردند و همان طور که در بیانیه ایشان هم تاکید شده بود خواستار موافقت مدیریت باشگاه برای ورود به این مسیر جدید شدند. در مذاکرات اخیر، ایشان همچنان بر این موضوع تاکید داشتند و در نهایت با وجود تلاش و مذاکره باشگاه نظر ایشان تغییر نکرد.

۲- باشگاه استقلال در ابتدای فصل با ایمان به توانایی‌های فرهاد مجیدی به عنوان یک جوان مستعد و موفق ایرانی و به عنوان سرمایه باشگاه استقلال، مسیری بلندمدت را برای موفقیت ترسیم کرد که قهرمانی در لیگ برتر نشانه بزرگی برای درستی این مسیر بود. با وجود تمایل فراوان باشگاه برای ادامه این مسیر با فرهاد مجیدی اما اکنون ایشان مایل به تجربیات جدیدی در حرفه خود است و باشگاه از آنجا که مجیدی را سرمایه بزرگ و آینده او را متعلق به استقلال می‌داند با نظر و تصمیم اعضاى محترم هیات مدیره ضمن تشکر و تقدیر از زحمات فراوان او برای ایشان در ادامه مسیر حرفه‌ای آرزوی موفقیت می‌کند.

۳- باشگاه استقلال به لطف خداوند و حمایت همه جانبه هواداران عزیز و گرانقدر خود به مسیر پیش‌رو با قدرت برای فصل آینده ادامه خواهد داد و به همین منظور برای از دست ندادن زمان نقل و انتقالات و آماده‌سازی تیم، هیات مدیره پس از بحث و تبادل نظر  مصوب کرد که مدیر عامل باشگاه پس از مذاکره، سرمربی جدید را در اسرع وقت انتخاب و‌ معرفی نمایند تا فرصت جهت نقل و انتقالات مغتنم شمرده شود.

بیانیه باشگاه استقلال اینگونه به پایان رسید و نکته جالب اینکه برخلاف برخی گمانه زنی ها، این باشگاه برای جدایی سرمربی خود هیچ مبلغی را بابت صدور رضایت نامه یا غرامت برای فسخ قرارداد دریافت نکرد. بدین ترتیب فرهاد مجیدی پس از کسب عنوان قهرمانی از جمع آبی های پایتخت جدا شد و باید دید مدیران استقلال ظرف روزهای آتی، چه فردی را به عنوان سرمربی تیم خود انتخاب خواهند کرد.

Share