دو راهکار برای دندان از دست رفته در سنین پایین

در کلینیک دندانپزشکی دکتر عارف، دندان های مصنوعی با کیفیت بالا با برند های آمریکایی و آلمانی ساخته می شود و دیگر نگرانی مرغوبیت مواد و متریال به کار رفته را نخواهید داشت.

افراد زیادی وجود دارند که در سنین پایین دندان های خود را از دست میدهند. از دست دادن دندان در سنین پایین میتواند عوامل مختلفی داشته باشد مثل:

بیماری لثه، پوسیدگی دندان، رفلاکس معده، آسیب های ورزشی و …

عوارض از دست دادن دندان در سنین پایین:

از دست دادن دندان ها در سنین پایین مضرات زیادی را به دنبال دارد. یکی از مهم ترین موضوعات، کاهش اعتماد به نفس فرد می باشد.

افرادی که دندان های از دست رفته دارند زیبایی لبخند خود را از دست میدهند و این موضوع باعث میشود که اعتماد به نفس کافی برای عکس گرفتن، صحبت کردن در جمع و … را نداشته باشند.

موضوع بعدی، مشکلاتی است که در اثر نجویدن درست غذا به علت بی دندانی به وجود می آید. این موضوع منجر به عوارضی چون: هضم نامناسب غذا، افزایش وزن و چاقی، ابتلا به کبد چرب، احساس خستگی و … می شود.

علت از دست دادن دندان هر چه  باشد شما میتوانید در سریع ترین زمان ممکن مشکل بی دندانی خود را حل کنید و زیبایی لبخند خود را تضمین کنید.

ایمپلنت، روش اول برای جایگزینی دندان از دست رفته:

موضوعی که وجود دارد این است که خیلی از افراد فکر میکنند بهترین گزینه برای جایگزینی دندان های از دست رفته، کاشت ایمپلنت می باشد. این موضوع تا حدی درست است.

دندانپزشکان به افرادی که در سنین پایین دندان های خود را از دست داده اند درمان کاشت ایمپلنت را پیشنهاد میکنند.

اما اگر فردی به صورت کامل دندان هایش را از دست داده باشد، می بایست برای فک بالا حدود ۸ واحد ایمپلنت و برای فک پایین حدود ۶ الی ۷ واحد (در مجموع ۱۵ واحد)  ایمپلنت بکارد.

اما بسیاری از افراد نمی توانند از پس هزینه های کاشت ایمپلنت بر بیایند. قاعدتا این افراد به دنبال روش دیگری برای جایگزینی دندان های از دست رفته خود هستند.

ساخت دندان مصنوعی، راهکار دوم برای جایگزینی دندان های از دست رفته:

میشه گفت بهترین گزینه برای شخصی که دندان های زیادی از دست داده و نمیتواند از پس هزینه های  درمان ایمپلنت بر بیاید، دندان مصنوعی می باشد.

تجربه و تصوری که خیلی از افراد از دندان مصنوعی برای افراد جوان دارند این است که این دندان ها زیبایی خوبی ندارند و نمیتوان در دهان با آنها احساس خوشایندی داشت.

اما موضوعی که باید بدانید این است که اگر دندان های مصنوعی به خوبی قالب گیری شوند یعنی یک الی دو بار از فک قالب گیری شود، باعث میشود که دندان مصنوعی خوبی ساخته شود و بعد از گذشت دو هفته الی یک ماه بیمار بتواند از آن به خوبی استفاده کند.

بعضی از افراد هستند که قصد دارند درمان ایمپلنت را انجام دهند اما میخواهند مثلا یک الی دو سال دیگر این کار را انجام دهند. در این مدت این افراد هم میتوانند به صورت موقت از دندان های مصنوعی استفاده کنند.

بنابراین اگر شما هم در سنین پایین دندان های خود را از دست داده اید برای جایگیزینی آنها میتوانید از درمان های کاشت ایمپلنت و ساخت دندان مصنوعی استفاده کنید.

درساخت دندان مصنوعی به چه مواردی باید توجه کنیم؟

در ساخت دندان مصنوعی، موضوعی که باید به آن توجه کنید این است که در چه کلینیکی این کار را انجام میدهید. زیرا کیفیتی که قرار است تجربه کنید کاملا وابسته به این است که کلینیک مد نظر شما در قالب گیری و استفاده از متریال کاملا حرفه ای عمل کند.

در کلینیک عارف قبل از اینکه فرایند ساخت دندان مصنوعی آغاز شود به شما ضمانت کتبی عودت وجه داده میشود. چنانچه بعد از ساخت دندان مصنوعی از دندان هایتان راضی نباشید میتوانید تمام وجه خود را به صورت تمام و کمال دریافت کنید.

در کلینیک دندانپزشکی دکتر عارف، دندان های مصنوعی با کیفیت بالا با برند های آمریکایی و آلمانی ساخته می شود و دیگر نگرانی مرغوبیت مواد و متریال به کار رفته را نخواهید داشت.

برای ارتباط با مشاوران درمان عارف کلینیک میتوانید در روز های شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۹ الی ۲۱ با شماره ۶۵۱۴۰۰۷۶ – ۰۲۱ در تماس باشید و مشاوره رایگان دریافت کنید (حتی اگر قصد انجام درمان در این کلینیک را نداشته باشید!).

Share