آمادگی شرکت توزیع نیروی برق گیلان برای مقابله با بحران گرما

تمامی همکاران عملیاتی در حالت آماده باش شبانه روزی قرار دارند

محمدتقی مهدیزاده مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان از آماده باش کارکنان پرتلاش و اکیپ های عملیاتی این شرکت باتوجه به گرمای شدید هوا خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مهدیزاده ضمن تشکر از همراهی مشترکین توزیع برق گیلان خاطرنشان کرد: صنعت برق کشور طی سالیان اخیر با چالش های عدیده ای از جمله ناترازی بین تولید و مصرف برق مواجه بوده است، از این رو هدف غایی وزارت نیرو، شرکت توانیر و شرکت های زیر مجموعه، تلاش شبانه روزی برای رفع مشکلات موجود و تامین رفاه مردم می باشد.

وی گفت: موج گرما و افزایش دما در استان و کشور آغاز شده است و توزیع برق گیلان در کنار سایر بخش های صنعت برق خود را آماده گذر از بحران افزایش پیک مصرف کرده است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان افزود: در برخی مناطق با توجه به انباشت فرسودگی شبکه طی سالیان اخیر و افزایش تعداد مشترکین ممکن است شاهد خاموشی ها یا مشکلاتی از قبیل ضعف برق باشیم که تلاش بر رفع این مشکلات در کمترین زمان ممکن است.

مهدیزاده تاکید کرد: پیش از شروع فصل گرما و با تدابیر اندیشیده شده تلاش شد با توجه به امکانات و اعتبارات، موجود امورها و ادارات تابعه شرکت تجهیز و آماده مواجه با این بحران باشند و از ابتدای شروع گرما در استان، تمامی نیروهای عملیاتی این شرکت و حتی پیمانکاران طرف قرارداد در آماده باش ۲۴ ساعته قرار دارند.

وی عنوان کرد: پایش و نظارت کامل شرایط برق در استان با هماهنگی امور دیسپاچینگ و فوریتهای برق و سایر معاونت های ذی ربط بصورت روزانه در حال انجام است و هم اکنون در کل استان بیش از ۱۶۵ اکیپ عملیاتی با تجهیزات و امکانات لازم جهت واکنش سریع در صورت وقوع ناپایداری شبکه های برق آماده خدمت رسانی به هم استانی های شریف می باشند.

مدیرعامل توزیع برق گیلان اضافه کرد: تامین برق پایدار و مطمئن برای تمامی  مشترکین ، اصلی ترین اولویت  شرکت بوده  ودر همین راستا در کل استان پروژه های رفع ضعف برق و اصلاح و بهسازی بصورت جاری توسط کارکنان پرتلاش درحال انجام است.

وی در انتها تصریح کرد : راحت ترین راه اعلام خاموشی ها و مشکلات برق استفاده از اپلیکیشن برق من می باشد و مشترکین می توانند با مراجعه به سایت اینشرکت به آدرس www.gilanpdc.ir همچنین مراجعه به کافه بازار، با دانلود این اپلیکیشن از خدمات جامع آن  استفاده کنند.

Share