رئیس انجمن سینما جوان گیلان خبر داد:

تأمین اعتبار ۷۵۰ میلیون تومانی برای تکمیل پروژه سینمای جوان گیلان

رئیس انجمن سینما جوان گیلان با اشاره به تأمین اعتبار ۷۵۰ میلیون تومانی برای تکمیل پروژه این انجمن، گفت: این پروژه تابستان امسال تکمیل و به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مرتضی یوسف‌پور در گفتگو با مهر با اشاره به «میکائیل دیانی» معاون امور بازرگانی انجمن سینمای جوانان ایران و «محمد حسین امیری» مشاور مدیرعامل انجمن سینما جوان کشور از زیرساخت‌ها و تجهیزات این انجمن در گیلان و شهرستان رشت، و برگزاری جلسه اداری این دفتر گفت: در این جلسه از تلاش‌های «جبار کوچکی‌نژاد» نماینده مردم رشت و خمام در مجلس برای جذب اعتبارات در راستای بازسازی و مرمت ساختمان انجمن سینما جوان گیلان تشکر و قدردانی شد و از طبق همکف این مجموعه بازدید میدانی صورت گرفت.

یوسف‌پور در ادامه به صحبت‌های معاون امور بازرگانی انجمن سینما جوان کشور درباره ظرفیت‌ها و فعالیت انجمن سینمای جوان گیلان به ویژه شهرستان رشت اشاره کرد و افزود: دیانی با تقدیر از فعالیت و اقدامات انجام شده دفتر استان گیلان و رشت را یکی از دفاتر موفق و فعال انجمن سینما جوان کشور عنوان کرد و آن را عاملی دانست تا بعد از استان تهران، گیلان بیشترین بودجه تولید فیلم کوتاه در سال جاری به خود اختصاص دهد.

رئیس انجمن سینما جوان گیلان با اشاره به فعالیت انجمن سینمای جوان در پنچ نقطه استان، گفت: در حال حاضر انجمن سینما جوان شهرهای انزلی، لاهیجان، رشت، تالش و رودبار فعال است.

یوسف‌پور با اشاره به تأمین اعتبار ۷۵۰ میلیون تومانی توسط «جبار کوچکی نژاد» نماینده رشت و خمام در مجلس برای تکمیل پروژه ساختمان انجمن سینمای جوانان گیلان، بیان کرد: انتظار می‌رود این پروژه که شامل سالن نمایش فیلم با ظرفیت ۵۰ نفر، سالن جلسات و مهمانسرای تا پایان تابستان تکمیل و به بهره برداری برسد.

محمد حسین امیری نیز با بیان اینکه انجمن سینما جوان استان گیلان در دو بخش آموزش و تولید فعال است، و توانسته در حوزه جذب اعتبارات استانی برای پروژه‌های عمرانی نیز مفید عمل کند تأکید کرد: گیلان ظرفیت‌های خوبی در این بخش دارد و طی سال‌های گذشته هنرمندان خوبی به عرصه ملی معرفی کرده است، بنابراین در جهت تداوم این مهم مجموعه سینمای جوانان ایران و ستاد مرکزی نیز جهت ادامه این حرکت رو جلو از نظر تجهیزاتی و اعتبار تولید نگاه ویژه به مجموعه استان گیلان خواهد داشت.

Share