فرمانده انتظامی رودبار خبر داد:

کشف ۸ کیلوگرم تریاک در بازرسی از یک خودرو در رودبار

سرهنگ عیسی روشن قلب، فرمانده انتظامی رودبار از کشف ۸ کیلوگرم تریاک در بازرسی از یک دستگاه خودرو سمند در ایست و بازرسی این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی رودبار از کشف ۸ کیلوگرم تریاک در بازرسی از یک دستگاه خودرو سمند در ایست و بازرسی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ عیسی روشن قلب با بیان اینکه مبارزه با پدیده شوم موادمخدر به عنوان یکی از مهمترین عوامل فروپاشی خانواده‌ها و سرمنشاء بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی، نیازمند همکاری همه جانبه مردم و نهادهای مسئول با مجموعه انتظامی است اظهار داشت: مبارزه با سوداگران مرگ و پیشگیری از اعتیاد همواره در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی در ادامه گفت: ماموران انتظامی ایست و بازرسی رودبار حین کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی «رودبار به رشت» به یک دستگاه خودرو سمند که از مسیر جنوب به شمال در حال تردد بود، مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار از کشف ۸ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک از خودرو مورد نظر خبر داد و بیان داشت: در این رابطه متهم ۴۳ ساله دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

این مقام انتظامی در پایان ضمن تاکید بر برخورد قاطع پلیس با قاچاقچیان موادمخدر از شهروندان خواست در صورت مشاهده و مواجهه با هرگونه مورد مشکوک، موضوع را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

Share