وزیر کشور: قدرت دفاعی کشور از اجزای مهم قدرت ملی است

صیاد خدایی تسط عوامل بزدل رژیم صهیونیستی به شهادت رسید | حتما انتقام سختی می گیریم

وزیر کشور در بازدید از نمایشگاه دفاعی و موشکی گفت: قدرت دفاعی کشور امروز برای ایران امنیت آفرین است و با همت دانشمندان و پژوهشگران رشید و غیور کشور در حوزه پهباد و قدرت موشکی در جهان در سطح بالایی قرار داریم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، احمد وحیدی گفت: یکی از مولفه‌های اصلی قدرت ملی، قدرت دفاعی است و جمهوری اسلامی ایران با توجه به توطئه‌های فراوانی که از سوی دشمنان صورت می‌گیرد بابد هر چه بیشتر توان دفاعی کشور تقویت شود.

وزیر کشور با بیان اینکه امروز جوانان و نیروهای مسلح رشید و پژوهشگران دانش بنیان کشور به دستاوردهای خوبی در حوزه صنعت دفاعی رسیده‌اند که چشم دشمنان را به خیره و حیرت واداشته است.

وی در ادامه گفت: در حوزه پهپادی و قدرت موشکی ایران اسلامی به همت نوآوران جوان کشور در سطح بالایی از قدرت قرار دارد که البته باید توجه داشت که قدرت دفاعی کشور در راستای حفاظت از امنبت و آب و خاک کشور است.

دکتر وحیدی اظهار داشت: تمام تلاش بر این است که دشمن هرگز سوءنظری نسبت به امنیت کشورمان نداشته باشد.

وزیر کشور در بخش دیگری از سخنان خود در ارتباط با شهادت خدایی از مدافعین حرم هم گفت: این کار توسط عوامل بزدل رژیم صهیونیستی در حال فروپاشی صورت گرفته که این اقدام مذبوحانه رژیم صهیونیستی خللی در اراده ملت و رزمندگان اسلام وارد نخواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی تروریست‌پرور است، گفت: حتما انتقام سختی صورت خواهد گرفت.

Share