بهترین ساحل‌های کیش کدام هستند؟ کجا غواصی کنیم؟ کجا اقامتگاه بگیریم

پینورست به آرامش مهمان‌هایش اهمیت زیادی می‌دهد و تیم پشتیبانی به‌صورت ۲۴ ساعته از لحظه ثبت رزرو تا بعد تمام شدن اقامت در کنار شماست تا در صورت حتی کوچکترین مشکلی سریع آن را برطرف کند. 

شنا و غواصی،‌ جمع کردن صدف، قدم زدن روی شن‌های ساحل، تماشای غروب و طلوع آفتاب گوشه‌ای از کارهای جذابی‌ است که می‌‌توان در سواحل کیش تجربه کرد. بازی‌ها و تفریحات هیجان‌انگیز هم که سر جای خودش.

در ادامه می‌خواهیم چند تا بهترین ساحل‌های کیش را به شما معرفی کنیم که اگر‌ یک وقت برنامه سفر داشتید کارتان راحت باشد. چون تعداد این ساحل‌‌ها زیاد است و مطمئنا نمی‌توانید به همه آنها سر بزنید.

 اما قبلش این را هم بگوییم که پینورست‌ بهترین اقامتگاه های کیش را برای شما گلچین کرده تا بتوانید خیلی سریع اقامتگاه مورد نظر خود را انتخاب و رزرو کنید و از این بابت هم نگرانی نداشته باشید.

ساحل میرمهنا؛ بزرگ‌تین پارک ساحلی

این ساحل در قسمت شمالی جزیره و نزدیک به محله عرب‌ها قرار گرفته. بازار‌های متنوع، چایخانه سنتی،‌ زمین‌بازی کودکان، مسیر دوچرخه‌سواری، اسکله، قایق‌سواری، چهار محل برای تماشای دریا و … اینجا را به یک ساحل خانوادگی خوب تبدیل کرده است.

در ساحل میرمهنا می‌توانید در کنار لاک‌پشت‌ها قدم بزنید و آنها را از نزدیک ببینید. بعضی وقت‌ها هم در ساحل و رستوران‌های اطراف موسیقی زنده اجرا می‌شود.

 از آنجایی که این ساحل وسعت زیادی دارد جان می‌دهد برای عکاسی. راستی اگر دوست دارید طعم ماهی کبابی تازه را بچشید‌ جای درستی آمده‌اید. در ساعت‌هایی از روز هم می‌توانید خودتان ماهیگیری کنید.

ساحل مرجان؛ زیباترین پارک ساحلی

این ساحل در قسمت شرقی جزیره قرار دارد. مرجان‌ها بعد از مرگ همراه با سنگ‌های رنگی، صدف‌ها، حلزون‌ها، شقایق‌های دریایی، گوش ماهی‌ها به ساحل می‌آیند و این ترکیب زیبایی خاصی به ساحل داده. اگر هم می‌خواهید صدف و سنگ‌ دریایی و … جمع کنید اینجا بهترین جاست.

با غواصی در ساحل مرجان یکی از زیبا‌ترین صحنه‌های طبیعت را خواهید دید؛ انواع ماهی‌‌های کوچک و بزرگ و رنگارنگ. حتی اگر غواصی هم نیستید آب به‌قدری زلال و شفاف است که می‌توانید حرکت هر موجود زنده‌ای را زیر آب ببینید.

دوچرخه‌سواری، پیاده‌روی، قایق‌سواری، شاتل، اسکی و پاراسل هم از تفریحاتی هستند که می‌توانید در اینجا تجربه کنید. این ساحل یکی از زیبا‌ترین طلوع‌ها را در بین ساحل‌های کیش دارد.

ساحل اسکله تفریحی؛ تفریحی‌ترین پارک ساحلی

برای خیلی‌ها سفر به کیش به‌معنی تفریحات و ورزش‌های آبی است. این ساحل در شرق جزیره بهشت این افراد است.

هر تفریح آبی که فکرش را بکنید اینجا پیدا می‌شود؛ از جت اسکی گرفته تا پاراسل. می‌توانید با قایق‌های کف‌شیشه‌ای به وسط دریا بروید و دنیای شگفت‌انگیز اعماق دریا را درست زیر پاهایتان ببینید یا در میان ماهی‌های رنگارنگ و مرجان‌ها غواصی کنید.

دوچرخه‌سواری، بالن سواری، غذا دادن به ماهی‌ها، بولینگ و … هم از دیگر تفریحات اسکله تفریحی است.

ساحل سیمرغ؛ خانوادگی‌ترین پارک ساحلی

این ساحل در جنوب شرقی جزیره قرار گرفته و چون یک مجسمه بزرگ سیمرغ در آن قرار دارد این اسم را برایش انتخاب کرده‌‌اند.

در این ساحل یک قسمت بزرگ بازی برای کودکان طراحی شده. بدمینتون،‌ پینگ‌پنگ،‌ اسکیت، جت‌اسکی، پاراگلایدر، پاراسل و تفریحات‌‌ آبی، دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی از کارهایی است که می‌توانید در این ساحل انجام دهید. خلاصه امکان ندارد خانواده‌ها ناراضی از این پارک بیرون بیایند.

ساحل کشتی یونانی؛  نماد جزیره کیش

کشتی یونانی که اگر از آن دیدن نکنید و عکس نداشته باشید انگار به کیش سفر نکرده‌اید در جنوب غربی جزیره قرار دارد. وجود این کشتی باعث شد تا در کنار آن یک پارک ساحلی ساخته شود.

این مکان در شب واقعا زیباست و یکی از قشنگ‌ترین غروب‌های زندگیتان را می‌توانید تجربه کنید. ترکیبی از زیبایی کشتی و رنگ‌های آسمان.

در اینجا می‌توانید دوچرخه و موتورسواری کنید. شترسواری هم یکی از کارهای مخصوص این ساحل است.

غواصی در این ساحل و در کنار کشتی به‌گل نشسته یکی از کارهایی است که نباید از دست بدهید. کشتی فاصله زیادی با ساحل ندارد و اگر خیلی ماجراجو باشید می‌توانید پروانه‌های کشتی را هم ببینید. خیلی‌ها هم دوست دارند که به داخل کشتی بروند. درست است که این کار شدنی است اما خطرناک است و توصیه می‌کنیم که این کار را نکنید.

کجا اقامت کنیم؟

این سوال هم از آن سوال‌هایی که است که نمی‌شود جواب دقیق به آن داد. چون در واقع خیلی به شما بستگی دارد که بخواهید نزدیک به کجا باشید.

این ساحل‌ها در قسمت‌های مختلف جزیره قرار دارند پس بهتر است ببینید که تفریحات و سبک کدام را ترجیح می‌دهید. یا مثلا دوست دارید که به کدام رستوران‌ها و مراکز خرید و تفریحی نزدیک باشید.

بعد از آن می‌توانید آپارتمان مبله کیش مورد نظرتان را در هر‌ نقطه‌ای‌ از جزیره که بخواهید از پینورست‌ اجاره کنید.

چرا پینورست‌ را انتخاب کنیم؟

مطمئنا هنگام جست‌وجو برای رزرو اقامتگاه با اسم‌های زیادی روبه‌رو شدید و حتما برایتان سخت است که کدام را انتخاب کنید.

پینورست یک پلتفرم آنلاین برای اجاره اقامتگاه است که می‌توانید با خیال راحت به آن اطمینان کنید.

شما می‌توانید در صفحه هر اقامتگاه تصاویر و اطلاعات دقیق و کامل هر آپارتمان را ببینید. خواندن نظرات مهمان‌های قبلی هم به شما در تصمیم‌گیری کمک زیادی می‌کند.

پینورست به آرامش مهمان‌هایش اهمیت زیادی می‌دهد و تیم پشتیبانی به‌صورت ۲۴ ساعته از لحظه ثبت رزرو تا بعد تمام شدن اقامت در کنار شماست تا در صورت حتی کوچکترین مشکلی سریع آن را برطرف کند.

Share