با حضور فرماندار لنگرود؛

علی فلاح بخشدار اطاقور شد | کار به دست نیروهای متعهد به آرمان های انقلاب قرار گرفته است

با حضور فرماندار لنگرود، امام جمعه اطاقور و جمعی از مسئولان علی فلاح به عنوان بخشدار جدید اطاقور معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمدرضا جلالی فرماندار شهرستان لنگرود در آیین معارفه بخشدار جدید بخش اطاقور لنگرود گفت: در دولت جدید کار به دست نیروهای متعهد به آرمان های انقلاب قرار گرفته است و تمام تلاششان این است که مسیر انقلاب را در ریل اصلی خود قرار بدهند و از انحرافات جلوگیری کنند.

وی با بیان اینکه ما باید امیدافزایی کنیم افزود؛ یکی از عوامل امیدافزایی حضور نخبگان می باشد چرا که تلاش موثر مجموعه کارگزاران و نخبگان باعث ایجاد بازگشت اعتماد در دل مردم خواهد شد.

 جلالی در رابطه با مسائل و مشکلات منطقه اطاقور اظهار داشت؛ بنده به خوبی بر ظرفیتها و نقاط مثبت و ضف و معضلات منطقه اطاقور اشراف دارم.

وی افزود: بنده از پروژه های نیمه تمام بخش مطلع هستم و در سفر رییس جمهور و نماینده تام الاختیار ایشان در شهرستان برخی از اعتبارات را به تایید ایشان رسانده ایم که از جمله دو سد لاستیکی یا بتونی و بحث منابع طبیعی که مشکل اساسی و نگرانی مردم اطاقور است که مراجعات متعددی به بنده شده است و توسط شهرستان و استان پیگیری شده اما تصمیم گیری ها در برخی از موارد نیازمند مسائل و تصمیمات و عرصه ملی از جمله مصوبه مجلس است.

فرمانده لنگرود در ادامه اظهارات خود با اشاره به معضل کم آبی اظهار داشت: اقدامات خوبی درخصوص سردهنه سازی ها انجام گرفته است و در حال حاضر دو طرح دیگر باقی مانده و در همین جا لازم است از تلاش های مهندس اسکندری سرپرست شهرداری تشکر کنم و من از تمام مردم و مسئولان استمداد میکنم که صبوری کنند.

وی از شورا و دهیاران و مسئولان محلی خواست در حفاظت از اموال عمومی دقت کنند و افزود: مدیریت سیاسی شهرستان هم در تلاش است بر اساس اخلاق مداری ،قانون مداری، توانمندی و کارآمدی مسائل را پیش ببرند.

جلالی گفت: اخلاق مداری یک فاکتور موثر در مدیریت است، ترش بشنویم و شیرین پاسخ بدهیم و باید یک مدیر با مردم به نحو شایسته برخورد کند حتی اگر حل برخی از مسائل از توان ما خارج است حتما و قطعا با اخلاق فاضل و خوب در خدمت مردم باشیم.

فرماندار شهرستان لنگرود بر لزوم‌ تامین نظارت توسط بخشدار بر دهیاران و مسئولان دیگر بخش تاکید کرد و در پایان گفت: به نیازمندی های منطقه زیبا و پرظرفیت اطاقور واقفم.

گفتنی است، علی فلاح بعنوان بخشدار جدید اطاقور معرفی شد.

Share