مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان؛

جذب سرمایه گذار، حلقه مفقوده در توسعه کارآفرینی است | شغل توسط یک نفر ایجاد نمی‌شود

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان با بیان اینکه تقویت بسترهای سرمایه‌گذاری موجب تقویت اشتغال و رونق اقتصاد است، افزود: جذب سرمایه گذار بایستی با استفاده از انواع مهارتهای علمی و نوین صورت گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مهدی محبوبی حسن کیاده مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان طی نشستی با حمید رضا امام پناهی فرماندار شهرستان رشت، ضمن تشکر از تلاش‌ها و پیگیری‌های ایشان و حمایت از صنایع کوچک، علت سرمایه‌گذاری در بخش صنعتی گیلان به ویژه صنایع کوچک را وجود زیرساخت‌های مناسب صنعتی دانست وگفت: با ۳۶ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب و ۳۳ شهرک و ناحیه صنعتی بهره بردار و زیرساختهای مناسب آماده همکاری همه جانبه با سرمایه گذاران داخلی و خارجی هستیم.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان با بیان اینکه تقویت بسترهای سرمایه‌گذاری موجب تقویت اشتغال و رونق اقتصاد است، افزود: جذب سرمایه گذار بایستی با استفاده از انواع مهارتهای علمی و نوین صورت گیرد.

وی امنیت سرمایه‌گذاری را مهمترین آیتم برای سرمایه گذار دانست و گفت: سرمایه‌گذاران میبایست با استفاده از قشر جوان باعث رونق اقتصادی، تولید و اشتغال شوند.

محبوبی در ادامه اظهار داشت: تحقق اهداف شعار سال با جذب و حضور سرمایه‌گذاران واقعی و ایجاد کارآفرینی برای اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان از مهترین برنامه‌های اجرایی شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان میباشد.

وی با بیان این که مشکل صنعت و تولید به تنهایی حل نمی‌شود، افزود: آموزش کار آفرینی نیاز به حلقه‌های دیگری مانند حلقه سرمایه‌گذاری که قطعاً باید به حلقه آموزش متصل شود، دارد و مشاورین با شناسایی بازار و چگونگی جذب سرمایه، می‌توانند مسیر را برای کارآفرین مشخص کنند.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان با بیان اینکه باید موانع بر سر راه سرمایه‌گذاری برطرف شود، اضافه کرد: شغل توسط یک نفر ایجاد نمی‌شود بلکه این اقتصاد و ظرفیت است که می‌تواند شغل ایجاد کند.

وی با ذکر اینکه برای رونق اشتغال باید سرمایه گذار و کارآفرین را ارزش بدانیم و به امر سرمایه‌گذاری کمک کنیم. خاطر نشان کرد: مساله مهم در این برهه، هدایت صحیح سرمایه به سوی بخش‌ها و صنایع نیازمند که در اولویت هستند، می‌باشد.

محبوبی گیلان را یکی از استان‌های مستعد در بخش صنعتی عنوان نمود و افزود: باید با همت مضاعف و استفاده حداکثری از منابع در اختیار نهایت استفاده را در پیش برد کارها و تعالی اشتغال داشته باشیم.

وی در ادامه بر تلاش در راستای حمایت از واحدهای صنعتی راکد و نیمه فعال و بازگرداندن آن‌ها به چرخه تولید و اشتغالزایی خبر داد.

Share