دادستان صومعه سرا خبر داد:

حکم تخریب ویلای غیرمجاز در صومعه سرا | کشف آرد و سبوس یارانه‌ای در انبار ویلا

دادستان صومعه سرا با اشاره به تخریب ویلای غیر مجاز در این شهرستان، گفت: دستگاه قضائی در برخورد با متخلفان تعارف ندارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از مهر، هادی بشری با اشاره به جزئیات پرونده تخلف تغییر کاربری غیر مجاز، اظهار کرد: به محض دریافت گزارش از ساخت و ساز غیرمجاز در کاربری باغی و زراعی، پیگیری این پرونده در دستور کار قضائی در شهرستان صومعه سرا قرار گرفت.

وی با اشاره به جزئیات بیشتر از این پرونده، افزود: ساخت و ساز غیر مجاز در کاربری باغی و زراعی در صومعه سرا منجر به صدور حکم تخریب شد.

دادستان صومعه سرا ارزش ریالی ویلای غیرمجاز تخریب شده را ۷۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: ملک مورد تخریب در کاربری باغی – زراعی ساخته شده و ارزش آن بیش از ۷۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

بشری از کشف آرد و سبوس یارانه‌ای در انبار این ویلای تخریب شده خبر داد و اضافه کرد: در انبار ملک مورد تخریب نیز آرد یارانه‌ای درجه یک که مخصوص نانوایان و نیاز مردم است کشف شد.

وی با اشاره به جزئیات بیشتر از مقادیر آرد و سبوس کشف شده در انبار ویلای غیرمجاز، افزود: تعداد ۹۵ کیسه آرد و ۴۹ کیسه سبوس که مجموعاً قریب شش تن می‌رسید در این ویلا کشف شده است.

دادستان صومعه سرا با تاکید ویژه نسبت به برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز در کاربری باغی و زراعی، تصریح کرد: دستگاه قضائی در برخورد با متخلفین با کسی تعارف ندارد و این موضوع هم در خصوص ساخت و سازهای غیر مجاز در ارضی باغی و زراعی صدق می‌کند.

Share