مجری طرح خطوط شرکت برق منطقه‌ای گیلان خبر داد:

اتمام احداث پروژه خط ۶۳ کیلوولت دومداره کابلی تغذیه کننده پست جنوب رشت

محبت بیژن، مجری طرح خطوط شرکت برق منطقه‌ای گیلان اظهار داشت: پروژه خط ۶۳ کیلوولت کابلی تغذیه کننده پست ۲۰/۶۳ کیلوولت جنوب رشت به پایان رسید و این خط هم اکنون برقدار است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، پروژه خط ۶۳ کیلوولت کابلی تغذیه کننده پست ۲۰/۶۳ کیلوولت جنوب رشت به پایان رسید و این خط هم اکنون برقدار است.

محبت بیژن با اعلام این که پروژه خط ۶۳ کیلوولت کابلی تغذیه کننده پست ۲۰/۶۳ کیلوولت جنوب رشت به پایان رسید و این خط هم اکنون برقدار است گفت: پروژه خط ۶۳ کیلوولت کابلی تغذیه کننده پست ۲۰/۶۳ کیلوولت جنوب رشت با هدف افزایش قابلیت اطمینان شبکه و تامین برق مطمئن و پایدار مشترکین شهر رشت و با اعتباری بالغ بر ۱۶۴ میلیارد ریال تکمیل و به بهره برداری رسید.

مجری طرح خطوط شرکت برق منطقه‌ای گیلان افزود: پس از تأمین تجهیزات مورد نیاز، عملیات اجرایی احداث پروژه خط تغذیه کننده پست جنوب رشت از آبان ماه سال ۱۴۰۰ آغاز و علیرغم کلیه محدودیت‌های اجرایی از قبیل شرایط جوی نامناسب، تردد بسیار زیاد در مسیر اجرای طرح و …، در سایه تدابیر اتخاذ شده و با حمایت کلیه ارگان‌های ذیربط و متنانت و صبوری مثال زدنی شهروندان شریف شهر رشت، در اسفند ۱۴۰۰ به اتمام رسید و برقدار گردید.

وی ادامه داد: این پروژه به طول ۳۹۰۰ متر به صورت ورود و خروج خط هوایی موجود از مجاورت مسکن مهر رشت تا پست ۲۰/۶۳ کیلوولت جنوب رشت اجرا شد و به پایان رسید، این خط هم اکنون برقدار و در حال بهره برداری می باشد.

بیژن گفت: پیمانکار اجرایی این پروژه شرکت فرانیرو بوده و تجهیزات این پروژه نیز توسط شرکت بومی سیمکو تولید و تأمین گردیده است؛ خدمات مهندسی راحی و نظارت بر اجرای پروژه نیز توسط شرکت مهندسین مشاور قدس نیرو ارائه گردیده است.

Share