مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در مجمع انتخابات رئیس هیات جودوی گیلان:

آرش هدایتی رئیس هیات جودو گیلان شد | آرمان: سه خانه جودو در گیلان احداث شود

جهانبخش آرمان، مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان گفت: با توجه به وجود استعدادهای بسیار زیاد در رشته ورزشی جودو انتظار داریم با همکاری فدراسیون سه خانه جودو در سطح استان گیلان احداث کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مجمع انتخاباتی ریاست هیات جودو استان گیلان امروز با حضور آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون، در رشت برگزار شد که در نهایت، آرش هدایتی با کسب ۱۶ رای از ۲۹ آرای ماخوذه، به عنوان رئیس جدید هیات جودو استان گیلان انتخاب شد.

همچنین مجتبی شهرستانی و کیانوش لیاقت ورز، دیگر کاندیداهای احراز پست ریاست هیات جودو استان گیلان بودند که مجتبی شهرستانی از این سمت انصراف داد و کیانوش لیاقت ورز نیز در جریان این انتخابات، ۱۳ رای کسب کرد.

با رای اعضای مجمع عمومی هیات جودو استان گیلان و با پیشنهاد رئیس جدید این هیات، نسیم مودب به عنوان نایب رئیس، سجاد پیری به عنوان خزانه دار، محمد فلاح‌پور به عنوان کارشناس خبره و علی خانی‌نیا به عنوان عضو هیات رئیسه این هیات در گیلان منصوب شدند.

خانه جودو در سه منطقه گیلان احداث شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان اظهار داشت: با توجه به وجود استعدادهای بسیار زیاد در رشته ورزشی جودو انتظار داریم با همکاری فدراسیون سه خانه جودو در سطح استان گیلان احداث کنیم.

جهانبخش آرمان در جلسه انتخابات هیات جودو که با حضور ریاست فدراسیون برگزار شد، از ظرفیت‌های قابل اعتنای این رشته ورزشی در همه‌ی شهرها و روستاهای استان گفت و افزود: این انتظار از هیات میرود که با برنامه ریزی و شناسایی استعدادهای موجود و نیز تعامل سازنده با مدیران شهرستان‌ها و همچنین بهره مندی از کمک‌های فدراسیون بستر لازم را برای شکوفایی ورزش جودو در سطح استان فراهم آورد.

وی راز موفقیت را در همدلی جستجو کرد و یاد آورشد: امیدواریم با مساعدت ریاست محترم فدراسیون آقای میراسماعیلی بتوانیم زیر ساخت‌های مناسب را برای این رشته ورزشی فراهم‌ آوریم.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان اظهار امیدواری کرد که با سخت کوشی هیات جودو بتوانیم قهرمانانی نام‌آور را در عرصه‌های بین المللی به جامعه معرفی کنیم.

Share