بگ پارچه ای

نقش اندیشه با دارا بودن طراحان حرفه ای واقع در شهر جدید اندیشه در خدمت است انواع بگ پارچه ای، تراکت و کارت ویزیت را به صورت حرفه ای طراحی و چاپ کند.

بگ پارچه ای

تراکت

کارت ویزیت

ابزارهای بازاریابی محیطی

 

بازاریابی دنیای گسترده ای دارد و هر روز روش های جدید تری در آن رونمایی می شود. بازاریابی انواع مختلفی دارد، بازاریابی کلامی، بازاریابی اینترنتی و بازاریابی محیطی تنها گوشه ای از شاخه های گسترده بازاریابی هستند. اما برخی روش ها همواره مورد استفاده قرار می گیرند و در صورتی که به درستی طرح ریزی و اجرا شوند بازدهی بسیار خوبی را خواهد داشت. به طور مثال در بازاریابی اینترنتی فضای اینستاگرام می بایست از طرح های جذاب و حرفه ای استفاده کرد و مخاطب را تا حد ممکن به خود نزیک نمود. اعتماد سازی، شیوه بیان و انتقال حس نیاز به مشتری در کنار حس خوب باعث موفقیت شما خواهد شد. هر کدام از شاخه ها فوت و فن خاص خود را دارد و کمتر کسی در همه زمینه ها به طور هم زمان می تواند ادعای بلد بودن داشته باشد. با ما همراه باشید تا گوشه ای از ابزارهای تبلیغات محیطی را به شما معرفی کنیم و نکات ریزی را با شما در میان بگذاریم تا بازدهی بالاتری را داشته باشید.

کارت ویزیت، ساده اما حیاتی

کارت ویزیت را اکثر ماها می شناسیم و شاید آن را دست کم بگیریم. در کارت ویزیت اطلاعاتی مثل راه های ارتباطی و معرفی کسب و کار یا شخص وجود دارد. اما واقعا چند کارت ویزیت خاص دیده اید که همین الان طرح و شکل آن در ذهنتان تداعی شود؟ متاسفانه اکثر کارت های طراحی شده از شکل و شمایل خاصی بهره نمی برند و به بدترین شکل ممکن، با فونت های رایگان دم دستی و عکس های کم کیفیت که از گوگل دانلود شده اند طراحی می شوند. این باعث می شود هزینه ای که برای طراحی و چاپ کارت ویزیت داده اید با عرض معذرت به جوب ریخته شود. پس بهتر است با مراجعه به دفتر طراحی معتبر و حرفه ای کارت ویزیتی را برای خود فراهم کنید که در آن ایده وجود داشته باشد و طراح به معنای واقعی روی آن وقت گذاشته باشد. البته طراحی تمام قضیه نیست. شکل فیزیکی خود کارت هم می تواند خاص باشد. به طور مثال برای فروشگاه میوه می توان شکل کارت را به شکل سیب برش داد و آن را خاص تر کرد.

تراکت، وسیع و سریع

یکی دیگر از ابزارهای بازاریابی محیطی تراکت می باشد. تراکت ها را نیز قطعا در زیر برف پاک خودرویتان یا در دست تراکت پخش کن ها دیده اید. در اینجا نیز طراحی نقش مهمی دارد و تاثیر بسزایی در دیده شدن تراکت دارد. اصولا طراحی در هر جایی مهم است و باید به بهترین شکل تراکت، بیلبورد، کارت ویزیت و … را طراحی کرد.

در تراکت نیز علاوه بر راه های ارتباطی، اطلاعات بیشتری از کسب و کار قرار می گیرد. از آنجایی که این اطلاعات بیشتر از اطلاعات ابزارهایی مثل کارت ویزیت می باشند باید به صورتی در فضای تراکت قرار داده شوند که برای خواننده خسته کننده نباشد و خواننده از اول تا آخر تراکت را بخواند. اینجا علم UI  و ux  به کار می آید و باعث بهبود طرح تراکت می شود.

نکات ریزی مانند انتخاب رنگ تراکت نیز تاثیر زیادی بر دیده شدن تراکت دارد و این رنگ می بایست متناسب با کسب و کار شما انتخاب شود. تمامی موارد ذکر و بسیاری از نکات دیگر تنها در صورتی محقق می شوند که شما از طراح حرفه ای برای آماده سازی تراکتتان کمک بگیرید. برای طراحی و چاپ تراکت حرفه ای، با نقشنامه تماس بگیرید.

بگ پارچه ای

بگ پارچه ای یکی از مفید ترین ابزارهای بازاریابی است که جنبه کاربردی دارد. در بگ های پارچه ای کالای خریداری شده مشتری قرار داده می شود. ویژگی خوب بگ های پارچه ای این است که دور انداخته نمی شود و مشتری ممکن است وسایل دیگری را با آن حمل کند. این شانس دوباره دیده شدن را شما را می دهد و مزیت بسیار خوبی محسوب می شود. البته در این جا ها بحث طراحی خلاقانه و جذاب مطرح است و می بایست طرح خوبی را به کار ببرید.

کانون تبلیغاتی نقش اندیشه

نقش اندیشه با دارا بودن طراحان حرفه ای واقع در شهر جدید اندیشه در خدمت است انواع بگ پارچه ای، تراکت و کارت ویزیت را به صورت حرفه ای طراحی و چاپ کند. در صورتی که تمایل دارید از خدمات حرفه ای این مجموعه بهره مند شوید می توانید با این مجموعه تماس حاصل نمایید.

تهران، اندیشه_فاز ۴، بازار ایرانی اسلامی، سرای شمس تبریزی، طبقه بالا جنب دفتر هیئت مدیره، پلاک۲۳۶

https://naghshprint.com

۰۹۳۶۰۲۱۵۱۲۴

۰۲۱۶۵۳۵۳۷۷۸

Share