بهترین روش های بک لینک سازی از دیدگاه نشونت کدامند؟

اگر قصد دارید کلیه فرآیند لینک سازی را به بهترین شکل ممکن انجام دهید، مجموعه نشونت این کار را با بالاترین دقت برای شما اجرا خواهند کرد.

 اگر قصد خرید بک لینک دارید، ممکن است در بین انواع بک لینک سردرگم شوید. بک لینک ها اشکال مختلفی دارند، بنابراین راه های زیادی برای ساخت آن ها وجود دارد و مهم است که بدانید بهترین نوع بک لینک کدام است. اما قبل از هر چیز ابتدا باید انواع بک لینک ها را بشناسیم و با آن ها آشنا شویم. بنابراین در ادامه به توضیح مختصری در مورد انواع بک لینک می پردازیم.

بک لینک های داخلی، تکنیکی مناسب

بله درست است. بک لینک ها که نباید فقط خارجی باشند. علاوه بر این، بک لینک های داخلی به سایت می تواند کمک زیادی به افزایش رتبه صفحات شما کند. در هر محتوایی که ایجاد می‌کنید، حتماً لینک‌های داخلی به سایت‌هایی ایجاد کنید که به آن محتوا پیوند دارند. ایجاد لینک های داخلی باید با تعداد معقولی انجام شود و ایجاد لینک های کم و بیش و غیرعادی نیز می تواند ارزش این بک لینک ها را کاهش دهد.

بک لینک های تحریریه (اختصاصی و مرتبط)

ما نوعی بک لینک به نام بک لینک تحریریه ای داریم که در سایت های مرتبط با سایت شما تعبیه شده است و بک لینک های مناسبی را برای شما ایجاد می کند. بک لینک ها معمولا زمانی ایجاد می شوند که محتوای شما به وب سایت شما به عنوان منبع خاصی از اطلاعات (مانند یک مقاله یا اطلاعات گرافیکی) اشاره می کند که سایت آن را معرفی یا ذکر می کند. در این مورد به طور کامل در وب سایت نشونت توضیح داده شده است. سعی کنید به عنوان منبع اطلاعاتی در مورد صنعت و زمینه ای که در آن کار می کنید، دارایی های معنوی سایت و برند خود را شناسایی کنید. برای ایجاد یک استراتژی، از ابزارهای سئو استفاده کنید که می تواند کلمات کلیدی را که رقبای شما در آن رتبه گرفته اند شناسایی کند، اما سایت شما هنوز باید تحت پوشش قرار گیرد.

ساخت بک لینک در پست های مهمان

ایجاد محتوا برای وبلاگ یا سایت و نوشتن پست های اختصاصی برای آن وبلاگ یا سایت به این معنی است که شما یک پست مهمان نوشته اید. حتی می توانید یک لینک در آن پست قرار دهید و یک بک لینک قوی بگیرید. البته ارسال مهمان می تواند رایگان یا پولی باشد. ما این را در لیست سایت پست مهمان خود توضیح داده ایم. اگر پست مهمانی را با هزینه ای سفارش دادید، به این معنی است که اقدام به خرید رپورتاژ آگهی از نشونت کرده اید.

بک لینک به پروفایل های تجاری (پروفایلی)

ایجاد یک صفحه نمایه هنگام ایجاد یک نمایه دیجیتال برای برند شما اغلب باعث ایجاد بک لینک در سایت های شغلی یا سایت های دیگر مانند رسانه های اجتماعی می شود. سایت هایی مانند دایرکتوری صنعتی و انجمن ها را بررسی کنید.این بدان معناست که شما در حال ساخت بک لینک های پروفایل هستید. موتورهای جستجو به این ورودی ها به عنوان مدرک معتبر بودن سایت نگاه می کنند.

با ارائه ابزارهای رایگان، شانس خود راب بالا ببرید

ارائه ابزارهای ارزشمند و رایگان یکی دیگر از راه های قدرتمند برای سئو و بک لینک ها برای جلب توجه جدی و طولانی مدت است. این می تواند به معنای ایجاد دارایی ساده اما ارزشمند برای صنعتی باشد که در آن هستید. به عنوان مثال، فرض کنید یک مرورگر طراحی می کنید که یک نسخه با کیفیت بالا و ویژگی های لایت را ارائه می دهد بدون آنکه پولی دریافت کنید. برای افزایش بک لینک، ابزاری را که ایجاد می کنید با سایت هایی که مخاطب دارند به اشتراک بگذارید (از ابزارهای سئو برای کشف آنها استفاده کنید)، یا ابزارهایی را در پست های مهمان به نمایش بگذارید. با این روش دیگر نیازی به خرید بک لینک نداشته باشید. البته این کافی نیست و خرید بک لینک به شما فرصت سریع تری برای رشد می دهد. برای این کار می توانید به سایت https://neshoonet.ir مراجعه کنید و بهترین سرویس های لینک سازی را بخرید.

مشارکت در بیوگرافی نویسنده مقاله

اگر یک وبلاگ خارجی به شما اجازه درج بک لینک در مطالب را نمی دهد، معمولاً می توانید این کار را در بیوگرافی نویسنده انجام دهید. این بک لینک ها هنوز هم تأثیر مثبتی بر سئو دارند.

بک لینک به ویکی

صفحات ویکی سایت های خبری و منابع اطلاعات غنی و به روز هستند. اگر اطلاعاتی را در این سایت ها ارسال می کنید و یک بک لینک به سایت خود می بینید، منبع قابل اعتمادی محسوب می شود و می تواند تأثیر مثبتی بر سئوی سایت شما داشته باشد.

پیوندهای آموزشی و دانشگاهی

همانطور که احتمالا می دانید، وب سایت های دانشگاهی یکی از معتبرترین سایت ها هستند. وقتی از این سایت ها بک لینک دریافت می کنید، بدون شک می توانید کمک زیادی به رشد سایت خود و افزایش اعتبار آن کنید. وب سایت های دانشگاهی اغلب به عنوان دامنه های edu شناخته می شوند، اما وب سایت هایی هستند که دامنه های دیگری دارند اما سایت های آموزشی محسوب می شوند و معتبر هستند.

بک لینک های دولتی

بک لینک های دولتی که اغلب در سایت های gov ثبت می شوند، محبوب ترین بک لینک ها هستند و می توانند قدرت زیادی را به سایت شما منتقل کنند. یافتن بک لینک های دولتی دشوارتر از دریافت بک لینک دانشگاهی است. برای دریافت این نوع بک لینک، به عنوان مثال، می توانید از یک پروژه دولتی حمایت کنید که در وب سایت سازمان، بک لینک شما ارسال ثبت می شود.

ایجاد بک لینک در مقالات وبلاگ خارجی

زمانی که در یک وب سایت خارجی پستی ارسال می کنید که قابلیت وبلاگ نویسی و دریافت بک لینک از محتوای آن پیام را دارد، به این نوع بک لینک، بک لینک خارجی می گویند. در واقع این نوع بک لینک ها شباهت زیادی به لینک های وب بازدیدکننده دارند.

از رقبای خود بک لینک بگیرید

گرفتن بک لینک از سایت های رقیب کار ساده ای نیست. در رقابت شدید، هیچ رقیبی حاضر نیست به وب سایت رقیب لینک دهد. با این حال، شما می توانید به روش های خاصی رقیب خود را متقاعد کنید که بک لینک در وب سایت شما قرار دهد و در ازای آن به سرویس ها یا خدمات رقیب امتیازی به طور متقابل دهید.

لینک ها را از انجمن دریافت کنید

انجمن ها و سایت های پرسش و پاسخ منبع بسیار خوبی برای افزودن لینک های طبیعی هستند. وقتی سوالی در انجمن مطرح می شود، می توانید با پاسخ صحیح به آن سوال و پاسخ دادن به سوالات کاربران با لینک خود بازخورد دریافت کنید.

بک لینک شبکه های اجتماعی

برخی از کارشناسان سئو بر این باورند که بک لینک شبکه های اجتماعی دیگر موثر نیستند. با این حال، به نظر ما، بک لینک ها از هر نوعی هنوز معتبر هستند و مشکل اثبات این تأثیر این است که این بک لینک ها به طور طبیعی تولید می شوند. اگر می خواهید بک لینک های اسپم ایجاد کنید، انتظار افزایش رتبه نداشته باشید.

پیوندهای ایمیلی

اما بک لینک از طریق ایمیل که یکی از روش های هوشمندانه لینک سازی است به کاربر کمک می کند تا با کلیک بر روی لینک به وب سایت شما هدایت شود و این حذف به طور غیرمستقیم بر سئوی وب سایت شما تاثیر می گذارد.

بهترین بک لینک چیست؟

برای به دست آوردن نتیجه از ساخت لینک، باید در سایت های مختلف لینک ایجاد کنید. اما اگر می خواهید دقت انواع مختلف منابع را با هم مقایسه کنید، قطعا خرید رپورتاژ آگهی مناسب بهترین نوع بک لینک است.

سپردن لینک سازی به نشونت

اگر قصد دارید کلیه فرآیند لینک سازی را به بهترین شکل ممکن انجام دهید، مجموعه نشونت این کار را با بالاترین دقت برای شما اجرا خواهند کرد. کافیست با شماره های ۰۹۱۱۴۹۳۴۶۲۳ یا ۰۱۳۹۱۰۱۲۶۱۷ تماس بگیرید و درخواست خود را ارائه دهید یا به آدرس neshoonet.ir مراجعه کنید.

Share