فرمانده انتظامی ماسال خبر داد:

وعده دروغین کلاهبردار برای قبولی در آزمون آیین‌نامه | دستگیری متهم ۴۳ ساله در ماسال

سرهنگ مجید تقی‌زاده، فرمانده انتظامی ماسال با بیان اینکه فردی که با فریب متقاضیان گواهینامه رانندگی از ۹ نفر کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شد، افزود: متهم ۴۳ ساله با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی ماسال گفت: فردی که با فریب متقاضیان گواهینامه رانندگی از ۹ نفر کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شد.

سرهنگ مجید تقی‌زاده با اشاره به اینکه برخی افراد بدون در نظر گرفتن روال قانونی امور و نیازمندی‌های اداری خود به افراد سودجو و وعده‌های فریبنده آن‌ها اعتماد می‌کنند، اظهار داشت: افراد سودجو و کلاهبردار از هر شیوه‌ای برای رسیدن به مقاصد شوم خود و فریب افراد استفاده می‌کنند.

وی در ادامه گفت: در پی اعلام شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی با وعده قبولی در آزمون آیین نامه رانندگی مبالغی از آن‌ها دریافت و اقدام به کلاهبرداری کرده، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ماسال با بیان اینکه ماموران پلیس آگاهی پس از انجام تحقیقات و اطمینان از صحت موضوع، هویت و محل سکونت متهم را شناسایی کردند، افزود: متهم با هماهنگی قضایی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

این مقام انتظامی از اعتراف متهم به ۹ فقره کلاهبرداری به مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال از شهروندان خبر داد و بیان داشت: متهم ۴۳ ساله با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

سرهنگ تقی‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: با توجه گستردگی ترفندهای کلاهبرداری، شهروندان باید هوشیاری بیشتری داشته تا فریب افراد شیاد و کلاهبردار را نخورند.

Share