نرخ لحظه ای ارز دیجیتال را چگونه استعلام کنیم؟

در این مقاله قصد داریم درباره‌ دلایل بررسی نرخ لحظه ای ارز دیجیتال صحبت کنیم و در انتها نیز به یک مرجع معتبر برای در نظر گرفتن قیمت ارزها اشاره خواهیم کرد.

برای ترید کردن نیاز مبرم به بررسی نرخ لحظه ای ارز دیجیتال است که طبیعتاً کاربران حرفه‌ای به طور کامل با این مقوله آشنا هستند. اما ممکن است افرادی که به تازگی به جمع معامله‌گران ارزهای دیجیتال پیوسته باشند، آن‌طور که باید و شاید نسبت به در نظر گرفتن قیمت‌ لحظه‌ای ارز دیجیتال واقف نباشند. حتی این افراد مراجع بررسی قیمت ارز دیجیتال را نیز به خوبی نمی‌شناسند و از طرفی از دلایل این بررسی هم آگاه نیستند. به همین منظور ما در این مقاله قصد داریم درباره‌ دلایل بررسی نرخ لحظه ای ارز دیجیتال صحبت کنیم و در انتها نیز به یک مرجع معتبر برای در نظر گرفتن قیمت ارزها اشاره خواهیم کرد.

نرخ لحظه ای ارز دیجیتال را چگونه استعلام کنیم؟

اهمیت بررسی قیمت لحظه‌ای ارز دیجیتال

وقتی به طور گسترده وارد حوزه‌ ارز دیجیتال می‌شوید، باید در نظر داشته باشید که بررسی نرخ لحظه ای ارز دیجیتال دارای اهمیت است. حال شاید این سؤال برای‌تان پیش آمده باشد که این موضوع چرا مهم است که در پاسخ باید به موارد زیر اشاره کنیم:

  • مطمئناً برای خرید و فروش ارز دیجیتال نیاز به دانستن قیمت آن داریم. حال فرض کنیم که قصد داریم ارز بیت کوین را خریداری کنیم. همان‌طور که می‌دانید به دو روش می‌توان این ارز را خریداری کرد که اسپات معمولی‌ترین شکل آن است. حال تریدرهای حرفه‌ای برای تکمیل خریدهایشان، نیاز به بررسی لحظه‌ای قیمت ارز بیت کوین دارند تا از این رو بتوانند در چندین پله (در قیمت‌های مختلف) خریدهایشان را کامل کنند؛ بنابراین به‌کارگیری از یک مرجع معتبر برای استعلام دقیق قیمت ارز دیجیتال برای کاربران دارای اهمیت است.
  • از طرف دیگر نوع معامله‌ فیوچرز دقت نظر بیشتری را به جهت بررسی نرخ لحظه ای ارز دیجیتال می‌طلبد؛ چرا که وقتی تریدرها چنین معاملات اهرمی را باز می‌کنند، به جهت از دست ندادن سرمایه‌شان، باید به طور لحظه‌ای از نرخ ارز باخبر باشند. اهمیت این موضوع آنجایی افزایش می‌یابد که با استفاده از این امکان می‌توان جلوی بسیاری از ضررها از جمله لیکوئید شدن را گرفت.

به طور کلی استفاده از یک سایت‌ مناسب به جهت در نظر گرفتن قیمت لحظه‌ای ارز دیجیتال برای معامله‌گران بسیار مهم است و به همین دلیل این‌گونه افراد در انتخاب چنین سایت‌هایی، حساسیت‌های زیادی به خرج می‌دهند. حال در ادامه به بررسی ویژگی‌های بهترین مراجع نرخ لحظه ای ارز دیجیتال خواهیم پرداخت تا اگر به این چنین سایت‌هایی نیاز داشتید، بتوانید بهترین آن را با کمترین دغدغه‌ انتخاب نمایید.

ملاک‌های انتخاب سایت قیمت لحظه‌ای ارز دیجیتال

همان‌طور که حتماً متوجه اهمیت قیمت لحظه‌ای ارز دیجیتال شده‌اید، بنابراین باید از یک سایت یا مرجع معتبر برای این منظور استفاده کنید که برای انتخاب آن نیاز به بررسی موارد زیر خواهید داشت:

·       عدم اختلاف قیمتی

بسیاری از سایت‌هایی که چنین خدماتی ارائه می‌دهند یک اشکال عمده دارند و آن اختلاف قیمتی ارزهاست. در واقع این ایراد می‌تواند بر نتیجه‌ معامله تریدرهای مؤثر باشد و چه بسا به افزایش ضرر کاربران منجر شود. بنابراین حتماً برای انتخاب یک سایت به جهت بررسی نرخ لحظه ای ارز دیجیتال به عدم اختلاف قیمتی توجه کنید؛ البته اختلاف‌های ناچیز قیمتی قابل اغماض هستند.

ملاک‌های انتخاب سایت قیمت لحظه‌ای ارز دیجیتال

·       پوشش قیمت همه ارزها

یک سایت معتبر در این حوزه باید به پوشش قیمت تمام ارزها به خصوص قیمت لحظه ای تتر بپردازد. این موضوع برای بسیاری از معامله‌گران دارای اهمیت است، چرا که در هر لحظه احتمال باز کردن یک پوزیشن برای ارز دلخواه وجود دارد. در واقع معامله‌گران اصلاً علاقه‌ای به باز کردن سایت‌های مشابه در این خصوص ندارند و ترجیح می‌دهند سایتی را انتخاب کنند که قیمت تمام ارزهای دیجیتال را پوشش می‌دهد.

·       دسترسی راحت به قیمت‌ها

پر واضح است که یک مرجع ارائه دهنده‌ نرخ لحظه ای ارز دیجیتال باید دسترسی آسان را برای کاربران در نظر گرفته باشد. این بدان معناست که تریدرها نیاز به انجام کارهای عجیب و غریب برای مشاهده‌ قیمت‌ ارزها ندارند. با این قابلیت کاربران کار ساده‌‌ای برای باز کردن پوزیشن دارند، چرا که در هر لحظه و به سادگی به قیمت اکثر ارزهای دیجیتال دسترسی خواهند داشت. گفتنی است که این مهم فقط در سایت‌های معتبر در نظر گرفته می‌شود که نمونه‌ آن را در ادامه معرفی می‌کنیم.

·       پیشینه قیمت ارز

گفتنی است که در بعضی از سایت‌های ارائه دهنده‌ قیمت ارز، کاربران می‌توانند به قیمت پیشین ارز نیز دسترسی داشته باشند. البته این موضوع ممکن است در روند لحظه‌ای ترید بی‌تأثیر باشد که با این حال احتمال استفاده از این قابلیت در نوع باز کردن پوزیشن وجود دارد. در هر حال سایت‌هایی که بهترین امکانات را برای این منظور برای تریدرها فراهم می‌کنند، بهتر می‌توانند رضایت کاربران را به‌دست آورند. ضمناً گستردگی در ارائه این خدمات باعث شده است که افراد در انتخاب بهترین سایت نرخ لحظه ای ارز دیجیتال دچار تردید شوند که البته ما در انتهای این مقاله به یکی از بهترین‌ها در این زمینه اشاره کرده‌ایم.

گستردگی سایت‌های ارائه دهنده قیمت لحظه‌ای ارز

در حال حاضر سایت‌های زیادی برای ارائه قیمت ارزها وجود دارند که طبیعتاً نمی‌توان از تمام آن‌ها استفاده کرد و برای این منظور کافی است که با بررسی هر کدام بهترین سایت را که شرایط ایده‌آل‌تری را برای کاربران مهیا کرده است، انتخاب کرد. با این حال سایت‌های خارجی و ایرانی زیادی در این ارتباط وجود دارند که شاید یکی از بهترین‌ آن‌ها صرافی کوین کده باشد. اگر وارد این سایت شوید، در انتهای سایت به شکل خاصی قیمت‌های تمام ارزها را مشاهده خواهید کرد؛ به طوری که نگرانی از بابت از دست دادن نرخ لحظه ای ارز دیجیتال نخواهید داشت.

استعلام نرخ لحظه ای ارز دیجیتال با سایت کوین کده

استعلام نرخ لحظه ای ارز دیجیتال با سایت کوین کده

حال با توجه به مقاله در نظر گرفته شده و همچنین اهمیت بررسی قیمت لحظه‌ای ارز دیجیتال، چنانچه نیاز به یک سایت معتبر در این زمینه دارید، کافی است که به سایت کوین کده مراجعه کنید. این سایت علاوه بر خدمات خرید و فروش انواع ارز به ارائه قیمت لحظه‌ای ارز دیجیتال پرداخته است و یکی از دلایل محبوبیت این صرافی نیز چنین خدماتی بوده است؛ بنابراین توصیه می‌کنیم که برای استفاده از این قابلیت به سایت صرافی کوین کده مراجعه نمایید. ضمناً چنانچه مشکلی در این رابطه احساس کردید، کافی است که با مشاوران همیشه فعال این مجموعه در تماس باشید.

Share