در مراسم بزرگداشت کاپیتان فقید تیم ملی ایران عنوان شد؛

فوتبال ایران از وجود امثال «قایقران» بی بهره است | «قایقران» الگوی رفتاری برای همه ورزشکاران

سرپرست فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه رفاقت ها در فوتبال کمرنگ شده است، گفت: امروزه فوتبال کشور از وجود افرادی مثل «سیروس قایقران» بی بهره است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، میرشاد ماجدی در مراسم بیست و چهارمین سالگرد سیروس قایقران در انزلی، اظهار کرد: بعد از گذشت بیش از دو دهه مردم همچنان با پای دل در مراسم مرحوم قایقران حاضر می‌شوند که این امر بیانگر معرفت و مرام آن زنده یاد است.

وی با بیان اینکه رفاقت‌ها در فوتبال امروز کمرنگ شده است، افزود: فوتبال امروز از وجود افرادی مثل زنده یاد قایقران بی بهره بوده و رفاقت در فوتبال دارد به افسانه تبدیل می‌شود.

ماجدی با تاکید بر اینکه رفاقت‌ها باید در زمان حیات ورزشکاران پررنگ‌تر باشد، گفت: راهیابی تیم ملی فوتبال ایران به فینال رقابت‌های آسیایی با گل سیروس قایقران به کره جنوبی شیرین‌ترین خاطره‌ای است که مردم ایران از قایقران به یاد دارند.

«قایقران» الگوی رفتاری برای همه ورزشکاران است

جهانبخش آرمان عصر پنجشنبه در مراسم بیست و چهارمین سالگرد سیروس قایقران در انزلی، اظهار کرد: کسانی که در دهه ۶۰ فوتبال را دنبال می‌کردند بازی‌های درخشان زنده یاد قایقران را به خاطر دارند.

وی افزود: قایقران ورزشکار با مرامی بود که معرفت و منش پهلوانی خود موجب شده بعد از ۲۴ سال مردم مشتاقانه در مراسم حضور یابند.

آرمان ادامه داد: سیروس قایقران الگوی نمونه رفتاری برای همه ورزشکاران و اقشار جامعه است.

Share