پلیس: باید تمام جوانب موضوع سنجیده و ابعاد ناپیدای آن مشخص شود

راننده هتاک به مادر کودک مبتلا به اوتیسم بازداشت شد!

روز گذشته ویدیویی از هجوم یک مرد به خودروی زنی جوان در فضای مجازی منتشر شد، در این ویدیو مرد جوان با الفاظی نامناسب زن جوان را مورد خطاب قرار داده ضرباتی را با دست به خودروی او وارد کرده بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایسنا، به دنبال انتشار ویدیویی از هجوم یک مرد به خودروی زنی جوان، رییس پلیس فتای تهران بزرگ از دستگیری فرد مهاجم خبر داد.

روز گذشته ویدیویی از هجوم یک مرد به خودروی زنی جوان در فضای مجازی منتشر شد، در این ویدیو مرد جوان با الفاظی نامناسب زن جوان را مورد خطاب قرار داده ضرباتی را با دست به خودروی او وارد کرده بود. همچنین در توضیح این ویدیو نیز ادعا شد که زن جوان مادر یک کودک مبتلا به اختلال اوتیسم بوده و چون قصد داشته از جای پارک ویژه معلولان استفاده کند، مورد حمله این مرد قرار گرفته است.

در همین راستا، سرهنگ داوود معظمی گودرزی، رییس پلیس فتای تهران بزرگ از دستگیری این مرد خبر داد و گفت: پیرو انتشار گسترده این ویدیو در فضای مجازی که موجب ناراحتی مردم شده بود، پلیس فتا رسیدگی به این موضوع را در دستور کار خود قرار داد و ماموران این پلیس موفق به شناسایی و احضار فرد مهاجم شدند.

وی با بیان اینکه این مرد در حال حاضر در اختیار پلیس است، گفت: تحقیقات از این فرد در حال انجام است. اما باید تمام جوانب موضوع سنجیده و ابعاد ناپیدای آن مشخص شود. از همین رو تحقیقات در حال انجام است.

رییس پلیس فتای تهران بزرگ ادامه داد: اما در هر صورت پلیس با انتشار هرآنچه که موجب اخلال در امنیت روانی شهروندان شود، برخوردی متناسب و قانونی خواهد کرد.

Share