دانلود فیلم و سریال های ۲۰۲۲ خارجی + پیشنهاد

فیلم های خارجی هر سال با پیشرفتی چشمگیرتر از سال گذشته ظاهر می شوند و این را مدیون حضور کمپانی های بزرگ فیلمسازی هستیم که با سرمایه گذاری های کلان و ایجاد بستری مهیا برای فیلمنامه نویسان و کارگردان تا بتوانند آنچه در مخیلاتشان را به خوبی اجرا کنند تا بتوانند یک اثر پربیننده و برگ ریزون را به مخاطب عرضه نمایند.

فیلم های خارجی هر سال با پیشرفتی چشمگیرتر از سال گذشته ظاهر می شوند و این را مدیون حضور کمپانی های بزرگ فیلمسازی هستیم که با سرمایه گذاری های کلان و ایجاد بستری مهیا برای فیلمنامه نویسان و کارگردان تا بتوانند آنچه در مخیلاتشان را به خوبی اجرا کنند تا بتوانند یک اثر پربیننده و برگ ریزون را به مخاطب عرضه نمایند، سال ۲۰۲۲ نیز فیلم و سریال های زیادی با ژانرهای محبوب اکشن، کمدی، عاشقانه، علمی تخیلی و ترسناک در دست ساخت است که همگی آنها در سایت دانلود فیلم نیکی دیلی مهیای دانلود با کیفیت و زبان دلخواه می باشد.

فیلم های ۲۰۲۲ پیشنهادی

۱- موربیوس

موربیوس (Morbius) فیلمی آمریکایی در ژانر ابرقهرمانی به کارگردانی دنیل اسپینوزا و نویسندگی مت سازما و بارک شارپلس است که بر پایه شخصیت به همین نام از مارول کامیکس ساخته شده‌است و در ۲۰۲۲ به نمایش درآمد. تولید این فیلم بر عهده کلمبیا پیکچرز با مشارکت مارول است. این فیلم توسط سونی پیکچرز ریلیزینگ توزیع شده‌ است؛ موربیوس سومین فیلم در دنیای مرد عنکبوتی از شرکت سونی محسوب می‌شود؛ پس از اعلام برنامه‌هایی برای خلق دنیای مشترک جدیدی از فیلم‌ها با الهام از شخصیت‌های مرد عنکبوتی که با ونوم در سال ۲۰۱۸ آغاز شد، سونی توسعه یکی از فیلم‌ها بر پایه شخصیت موربیوس را آغاز نمود. در این فیلم جرد لتو نقش مایکل موربیوس را ایفا می‌ کند و مت اسمیت، آدریا آرجونا، جرد هریس، ال مادریگال و تایریس گیبسون از دیگر بازیگران فیلم هستند. در این فیلم، موربیوس در پی تلاش برای درمان خود بر اثر یک بیماری خونی نادر تبدیل به یک خون‌ آشام می‌ شود.

۲- سقوط ماه

سقوط ماه (Moonfall) یک فیلم اکشن و علمی-تخیلی آمریکایی محصول ۲۰۲۲ به نویسندگی و کارگردانی رولاند امریش با بازی هالی بری، پاتریک ویلسون، جان بردلی-وست، مایکل پنیا، چارلی پلامر، کلی یو و دونالد ساترلند است. این فیلم در ۴ فوریه ۲۰۲۲ توسط کمپانی لاینزگیت در ایالات متحده اکران شد و نقدهای متفاوتی از منتقدان دریافت کرد. «سقوط ماه» که در مونترآل با بودجه حدود ۱۴۰ میلیون دلاری فیلمبرداری شد، یکی از گران‌ترین فیلم‌های مستقل تمام دوران است؛ با این حال در فروش ضعیف عمل کرد. ماه توسط نیرویی قدرتمند و اسرارآمیز، از مدار خود خارج شده و به سرعت درحال حرکت به سمت زمین است. سه محقق ناسا سعی دارند تا علت این حادثه را کشف کنند و زمین را از نابودی حتمی نجات دهند. دانلود فیلم ۲۰۲۲ جدید در رسانه نیکی دیلی با بهترین کیفیت و امکان پخش آنلاین قرار دارد.

۳- آواتار ۲

آواتار ۲ (Avatar 2) یک اثر اکشن، ماجراجویی و علمی تخیلی محصول ۲۰۲۲ آمریکا به کارگردانی جیمز کامرون است که توسط استودیو قرن بیستم تولید شده است. این دومین فیلم فرنچایز آواتار ساخته کامرون است و پس از آواتار (۲۰۰۹) منتشر خواهد شد. کامرون این فیلم را با جان لاندو تهیه می‌ کند و جاش فریدمن در ابتدا به‌ عنوان نویسنده مشترک فیلم با کامرون اعلام شد؛ اما بعداً اعلام شد که کامرون، فریدمن، ریک یافا، آماندا سیلور و شین سالرنو پیش از اینکه به آن‌ها فیلم‌نامه‌های جداگانه‌ای داده شود، در نوشتن همه دنباله‌ها مشارکت داشته‌اند و دست‌اندکاران نگارش نهایی فیلم نامشخص اعلام شد. گروه بازیگران متشکل سم ورثینگتون، زوئی سالدانیا، استیون لانگ، جووانی ریبیسی، ژول دیوید مور، دیلیپ رائو، سی.سی.اچ. پاوندر و مت آلفردا از زمان فیلم نخست همگی نقش‌های خود را دوباره ایفا می‌ کنند و سیگورنی ویور با نقشی متفاوت از فیلم نخست بازمی‌گردد. کیت وینسلت، کلیف کرتیس، ادی فالکو، برندن کاول، میشل یئو، جامین کلمنت، اونا چاپلین، وین دیزل، و سی‌جی جونز از اعضای جدید گروه بازیگران هستند. جیک سولی و نیتری خانواده تشکیل داده‌اند و برای ماندن در کنار هم هر کاری می‌کنند. با این حال، هنگامی که تهدید قدیمی دوباره بر علیه پاندورا برمی گردد تا کار آغازشده را به پایان برسانند، آن‌ها مجبور به ترک خانه خود و کشف مناطق مختلف پاندورا می‌شوند.

۴- با من ازدواج کن

فیلم سینمایی با من ازدواج کن، باهام ازدواج کن یا مَری می (Marry Me) یک فیلم کمدی، موسیقی و عاشقانه محصول سال ۲۰۲۲ کشور آمریکا به کارگردانی کت کویرو است که توسط سه کمپانی Universal Pictures و Kung Fu Monkey Productions و Nuyorican Productions تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه این فیلم را نیز جان راجرز، تامی ساگر و هارپر دیل براساس یک رمان تصویری به همین نام اثر بابی کرازبی، به رشته تحریر درآورده و هنرمندانی چون جنیفر لوپز، اوون ویلسون، مالوما، جان بردلی، سارا سیلورمن، کلوی کولمن، میشل بوتو  در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند؛ همچنین این فیلم که با بودجه ۲۳ میلیون دلار ساخته شده است، اولین بار در تاریخ ۱۱ فوریه سال ۲۰۲۲ میلادی توسط Universal Pictures در سینماهای کشور آمریکا اکران شد سپس توسط سرویس ویدئویی Peacock در آمریکا و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید؛ جالب است بدانید در جولای سال ۲۰۱۹ یونیورسال پیکچرز حقوق پخش فیلم را به دست آورد و فیلمبرداری اصلی در ماه‌های اکتبر و نوامبر ۲۰۱۹ در شهر نیویورک انجام شد؛ آلبوم موسیقی متن فیلم نیز به همین نام توسط جنیفر لوپز و مالوما تولید شد و تک‌آهنگ اصلی، با عنوان “Pa ‘Ti” در ۲۴ سپتامبر ۲۰۲۰ منتشر گردید و رتبه نهم آهنگ‌های لاتین پرطرفدار بیلبورد را به خود اختصاص داد؛ فیلم با من ازدواج کن پس از اکران با نظرات متفاوتی از سوی مخاطبان روبرو شد اما اغلب آن‌ها بازی خوب بازیگران به ویژه جنیفر لوپز و اوون ویلسون، داستان کمدی و جذاب، موسیقی متن و همچنین نحوه کارگردانی آن را تحسین نمودند. این فیلم را در دانلود فیلم با دوبله فارسی سایت نیکی دیلی دریافت کنید.

Share